یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۵:۵۰

دامنه دستگاه‌های نظارتی بر رصد هزینه‌کرد اعتبارات دولتی گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تعیین چشم‌انداز در کنار مدیریت منابع بیت‌المال باید مورد توجه مدیران باشد گفت: در هزینه‌کرد اعتبارات دولتی حساسیت لازم اعمال شود و دستگاه‌های نظارتی دامنه رصد خود بر هزینه‌کرد این اعتبارات را گسترش دهند.

دامنه دستگاه‌های نظارتی بر رصد هزینه‌کرد اعتبارات دولتی گسترش یابد

دامنه دستگاه‌های نظارتی بر رصد هزینه‌کرد اعتبارات دولتی

دامنه دستگاه‌های نظارتی بر رصد هزینه‌کرد اعتبارات دولتی گسترش یابد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان که در محل بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: صرف منابع ملی و بیت‌المال در مسیر ایجاد اشتغال و همچنین ایجاد رونق در جامعه مورد توجه قرار گیرد و مسئولان دقت کنند که این منابع باید به صورت عادلانه و در مسیر تقویت بنیه اقتصادی تمامی اقشار جامعه هزینه شود.

وی افزود: در هزینه‌کرد اعتبارات دولتی هم باید حساسیت لازم اعمال شود و این اعتبارات  براساس اولویت‌بندی باشد و به نحو مطلوب در جامعه و در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین در این زمینه لازم است که دستگاه‌های نظارتی با توسعه دامنه رصد خود کنترل و نظارت بیشتری بر نحوه هزینه این اعتبارات داشته باشند و از هدررفت آن جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر ضرورت مدیریت صحیح در استفاده از منابع بیت‌المال مدیران و مسئولان باید تعیین چشم‌انداز را هم جزو برنامه‌های خود قرار دهند و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بتوانند در کنار مدیریت منابع و سوق دادن آن به بخش‌های مورد نیاز از روزمرگی و کارهای غیراثربخش فاصله بگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مجموعه مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید دقت داشته باشند که در هر شرایطی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی که امانت بنیانگذار کبیر انقلاب است را اولویت خود قرار دهند و همواره در حفاظت و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند و بدانند که مسئولیت در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، بنابراین کسانی که در این جایگاه قرار می‌گیرند باید خدمت صادقانه و حرکت در مسیر عدل و عدالت همراه با رضای خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه حضور گسترده و معنادار مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن باری دیگر مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار بود که جا دارد از این حضور خودجوش و پررنگ تقدیر کنیم که با به صحنه آمدن خود وحدت، انسجام ملی و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را بار دیگر به منصه ظهور گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: علی‌رغم تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های چندماهه دشمنان برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم، روحانیت و مسئولان اما دیدیم که بصیرت، بینش بالا و بلوغ‌سیاسی مردم ایران این توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم را خنثی کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران همچنان با عشق و علاقه پای آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا ایستاده‌اند و این عشق و علاقه آنها پایانی ندارد و مردم همواره در راه پشتیبانی از ولایت فقیه آماده بوده و این را وظیفه ذاتی خود می‌دانند.

وی با اشاره به تفسیر بخشی از خطبه قاصعه نهج‌البلاغه امام علی‌(ع) گفت: تواضع و فروتنی باید به‌عنوان شالوده و زیربنای کار مدیران همواره مورد توجه باشد و در مسیر خدمت به مردم از هرگونه تکبر، غرور و تعصب که آفتی برای فضایی مدیریتی جامعه است دوری کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت