جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۶:۲۸

خیزی برای رستاخیز!

باز ثابت شد 9 دی خار چشم و استخوان در گلوی همان فتنه گرهایی است که از جمهوری اسلامی، فقط جمهوری اش را میخواهند اما غافلند که مردم این شجره طیبه انقلاب را با خون شهدای خود پرورش

یادداشتی در باب اغتشاش در اراک؛

خیزی برای رستاخیز!

خیزی برای رستاخیز

خیزی برای رستاخیز!

?سال 96 بود_زمستان بود_دی ماه بود_شنبه هم بود! آسمان اراک خالی از ابر باران زا اما تعدادی ابر با غبارهای محلی به چشم میخورد و ما داشتیم دعا به جان تدبیر می نمودیم که بلکم بادی بیاید و آلودگی هوا را از بین ببرد که کمیته اضطرار دست به کار شد و طی اقدامی هوشمندانه(!)کلیه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی و شاید باورتان نشود دانشگاه را نیز تعطیل اعلام کرد! بیشتر پرس و جو کردیم که فهمیدیم خبرها ناشی از پراکندگی تعداد قلیلی ابرِ بی بارانِ غبارزا در مرکز شهر است که اقدام به سوزاندن کانکس پلیس و سطل زباله و پایین آوردن مامن همیشگی پلیس در دور میدان شهدا کردند.
?شکستن شیشه دکان های همان حوالی، تخریب ساختمان بانک؛ اهانت به مسجد، حمله به پایگاه های بسیج و خلاصه در یک کلام آسیب به اموال عمومی با کوبیدن بر طبل ناآرامی.
?منتها از قلمشان گویا افتاده بود چادر از سر زنان کشیدن و کتک زدن آنان که همین هم نشان از رشد بالینی اصحاب فتنه گری است!
?ابرهایی شکم سیر با سوار شدن بر موج اعتراض مردم عادی علیه بیکاری و گرانی و بزرگنمایی شعارهای ساختارشکنانه خصوصا حمایت از رژیم پهلوی و سوق دادن تجمعات به سمت اغتشاشات و خشونت به دنبال حاکم شدن فضای امنیتی بودند که مطالبات اصلی مردم در خصوص معیشت گم شود!
?عده ای اغتشاشگر به اسم اعتراض مدنی تخریب کردند و در پایان زحمتش بر دوش رفتگر مستضعف افتاد که با مشقت خیابان ها را از سنگ و شیشه و بقایای آتش سوزی پاک کند.
?ابرهای غبارآلودی که غوره نشده، میخواهند مویز شوند! فتنه 78 و 88 را از نزدیک هم ندیده اند اما صحبت از اتمام نظام میکنند! اصلا باید مدال سرخوشیِ تمام چسباند به سینه اینان! کاش آن هنگام که شعارهای ساختارشکن سر میدادند دایره آزادی بیانشان را از نوک بینی گسترش میدادند!
?از سویی برخی کانالهای داخلی تلگرام مثل #آمدنیوز که در ایام انتخابات پشتیبان سرسخت #تدبیر_و_امید بود از نزدیک شدن کشور به پرتگاه کبکشان خروس خواند و هم آوا با بی بی سی و مسیح علی نژاد و چهارشنبه های سفیدش شدند. این بار 9 دی را برای اهداف پوچ و توخالیشان به مثابه رسانه نیابتی خواستند نشانه بروند که دیری نپایید خودش هم #فیلتر شد!
?باز ثابت شد 9 دی خار چشم و استخوان در گلوی همان فتنه گرهایی است که از جمهوری اسلامی، فقط جمهوری اش را میخواهند اما غافلند که مردم این شجره طیبه انقلاب را با خون شهدای خود پرورش داده اند و حتی تا تحریم یک قطره آب برای علی اصغرهایشان هم پیش میروند اما حاضر نمیشوند دست بردارند از اعتقادات ِعزیزشان…حالا هرچه میخواهند فحاشی کنند به شهدای عزیز ما، هرچه میخواهند سبک مغزی خود را به عرصه نمایش بگذارند… ما را خیالی نیست چه بسا که شهدا زنده اند و نزد خدایشان روزی میگیرند و ان شالله وجود متبرکشان‌ سبب شفاعت همین ابرهای شکم سیر ِ خالی مغز و اربابان شان در نزد خدا شوند آمین.

رسایی فر

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت