یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۶:۰۴

طرح برخورد با خودرو های شوتی

اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در اجرای طرحهای ۹ گانه برخورد با خودروهای ‌قاچاق‌بر از ابتدای امسال تاکنون ۶۴۴ دستگاه خودروی شوتی شناسایی و توقیف شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی خبر داد؛

طرح برخورد با خودرو های شوتی

به گزارش پیک راستان به نقل از مهر ، محمد پور شمس اظهار کرد: با توجه به حمل قاچاق از سوی خودرو های شوتی و نقش این خودروها در وقوع تصادف مختلف و ایجاد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی، در چارچوب قانون، توقیف و کنترل خودرو های شوتی در دستور کار پلیس راه این استان قرار گرفته است.

وی افزود: به همین دلیل، مرحله نهم این طرح، در محورهای مواصلاتی منتهی به اراک از سوی این پلیس اجرا و تعداد ۱۵ دستگاه خودروی قاچاق بر (شوتی) توقیف شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: اغلب این خودروها فاقد صندلی عقب و مجهز به شیشه دودی و برخی از رانندگان آنها نیز به منظور فرار از قانون و عدم ثبت تخلفات مربوطه، اقدام به دستکاری در پلاک وسایل نقلیه خود کرده بودند.

پورشمس در پایان با اشاره به شناسایی و توقیف ۶۴۴ دستگاه خودروی شوتی از سه ماهه سال جاری تا این لحظه از سوی مأموران پلیس راه در محورهای مختلف مواصلاتی این استان افزود: پس از انتقال خودروهای توقیف شده در این طرح به پارکینگ، رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت