پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۸:۴۹

خودداری از رانندگی در هوای مه آلود

رئیس پلیس راهور استان: با توجه به مه‌آلود بودن تمامی محورهای استان، توصیه می‌شود تا از تردد در مسیرهایی که مه غلیظ باعث کاهش دید شده است خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان:

خودداری از رانندگی در هوای مه آلود

خودداری از رانندگی

به گزارش پیک راستان به نقل از  مهر، سیدعلی حسینی در خصوص رانندگی در شرایط مه آلود اظهار کرد: رانندگان در هوای مه آلود از چراغ مه شکن و همچنین در صورت مجهز نبودن وسیله نقلیه به چراغ مه شکن از نور پایین استفاده کرده و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی ادامه داد: در صورت تراکم مه وسیله نقلیه خود را در جای مناسب متوقف کرده و تا زمانی که فاصله ایمن از جلو ٬ قابل رؤیت نباشد  از حرکت کردن خودداری کنید.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: رانندگان تا آنجا که امکان دارد از رانندگی در هوای مه آلود خودداری کنند ٬ در صورت داشتن الزام در چنین شرایطی با حداقل سرعت رانندگی کنندو همچنین اگر قصر مسافرت در هوای مه آلود را دارند باید زمان بهتری برای سفرتان در نظر بگیرند.

حسینی افزود: رانندگان در صورت امکان ٬ وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز و از خطوط وسط و کنار جاده در ادامه مسیر حرکت خود استفاده کنند.

به گفته وی در صورت بخار کردن شیشه جلو باید از دستگاه تهویه خودرو استفاده کرد و یا شیشه راننده را باید کمی پایین آورده تا بخار حاصله از بین برود و مانع دید شما نشود.

حسینی گفت: رانندگان هنگام رانندگی در شرایط فوق به چراغ عقب وسیله نقلیه جلویی اعتماد کامل نداشته باشند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت