سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۰۳:۵۵

خمین میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور است

سرپرست فرمانداری خمین‌ گفت: خمین میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور است.

سرپرست فرمانداری خمین‌؛

خمین میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور است

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان

خمین میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور است

به نقل از تسنیم، احمد طهرانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خمین با اشاره به نقش مهم و کلیدی آموزش و پرورش در ایجاد فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با آموزش بخش مهمی از جامعه به‌عنوان دانش‌آموزان اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی کلیدی در فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از کالای ایرانی در جامعه محسوب می‌شود که در این زمینه می‌تواند در نهادینه کردن مصرف کالای ایرانی در فرهنگ مصرف کشور نقش به‌سزایی را ایفاء کند.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت با دسترسی به مثلث بزرگ دانش‌آموزان، معلمان و خانواده می‌تواند بحث فرهنگ مصرف کالای تولید داخل را در لایه‌های مختلف جامعه برده که این مهم باید به شیوه‌های علمی و اصولی دنبال شود.

ضرورت تبیین ضرورت حمایت از تولید داخلی در مدارس خمین

سرپرست فرمانداری خمین تصریح کرد: فرهنگ خرید کالای تولید داخل، زمینه اشتغال برای دانش‌آموزانی که نسل فردا محسوب می‌شوند را فراهم می‌کند که پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار شوند باید در این راستا نگاه جامعه دانش‌آموزی را وسعت دهیم.

طهرانی بیان کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرستان خمین ساخت مدارس جدید در برخی مناطق لازم و ضروری است، که این موضوع با همراهی و تعامل مستمر خیران محقق می‌شود و این رویکرد خیران مدرسه‌ساز باید در زمینه بهبود وضعیت علمی، پرورشی و تربیتی مدارس و حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت باشد.

وی با بیان برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در شهرستان خمین و همچنین برگزاری جشنواره‌های قرآنی گفت: برگزاری رقابت‌ها سبب افزایش نشاط اجتماعی، دینی و تحرک در بخش اقتصادی شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت