جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۵۰:۲۴

خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند دارای ابهاماتی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: در ارتباط با خصوصی‌سازی پالایشگاه دچار ابهاماتی شده ایم و تا ابهامات برطرف نشود با خصوصی‌سازی این بخش مخالف هستیم.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند دارای ابهاماتی است

خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند

خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند دارای ابهاماتی است

سعید فرخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به موضوع خصوصی‌سازی در استان مرکزی اظهار داشت: بحث خصوصی سازی یکی از تمهیدات بوده است که اجرای درست و دقیق آن از سوی مقام معظم رهبری هم بیان شده است که در این راستا اقداماتی در کشور اجرا شد.

وی افزود: باید شرکت‌های سوددهی که وجود دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخش خصوصی بتوانند این شرکت‌ها را به بهره‌وری بیشتر برساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: هر اقدامی که در رابطه با کم شدن دخالت دولت در اداره شرکت‌ها صورت می‌گیرد، اقدام خوبی به نظر و حساب می‌آید.

فرخی خاطرنشان کرد: فرآیندی که انجام شد برای خصوصی سازی، بخشی از سهام به یک فرد در بخش خصوصی واگذار شد که البته فرآیند کاملا قانونی بوده است و امیدواریم با انجام این کار شرایط بهتری برای  ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی  در پاسخ به این سوال که “وضعیت خصوصی سازی پالایشگاه چگونه است؟” گفت: در ارتباط با خصوصی‌سازی پالایشگاه دچار ابهاماتی شده‌ایم و تا ابهامات برطرف نشود با خصوصی‌سازی این بخش مخالف هستیم.

وی ادامه داد: این ابهامات ایجاد شده در ارتباط با  شخص و صلاحیت افراد است که تلاش داریم تا موضوع را حل و فصل کنیم.

فرخی به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا این ابهامات در رابطه با پالایشگاه شازند را نیز برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت