سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۳۵:۴۷

خروج ۲۰۰ میلیارد تومان از ساوه به دلیل گرانی کالا نسبت به دیگر شهرستان‌ها

شهردار ساوه گفت: به دلیل بالا بودن قیمت بسیاری از کالاهای موردنیاز مردم در ساوه رغبت مردم این منطقه برای خرید از دیگر شهرستان‌ها بالا است و همین موضوع باعث شده سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول از ساوه خارج شود.

شهردار ساوه اعلام کرد:

خروج ۲۰۰ میلیارد تومان از ساوه به دلیل گرانی کالا نسبت به دیگر شهرستان‌ها

به نقل از نارخبر، سید مهدی حسینی شهردار ساوه روز دوشنبه در نشست خبری، گفت: سال‌هاست که شاهد بالا بودن قیمت بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم در این شهر نسبت به دیگر شهرهای همجوار هستیم و این امر موجب شده تا به دلیل افزایش رغبت مردم این منطقه برای خرید از دیگر شهرستان‌ها، سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول از ساوه خارج شود.

وی با بیان اینکه باید با تسهیل فضای رقابتی در بازار ساوه، عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به نوعی از انحصار محدود خارج شود، افزود: تسهیل فضای رقابتی می‌تواند به عنوان علاجی برای کاهش قیمت‌ها و افزایش کیفیت کالاها در جهت منافع عموم مردم به‌عنوان مصرف‌کننده باشد.

حسینی احداث فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای را گامی مؤثر در جهت پایان دادن به گرانی ساوه نسبت به سایر شهرها دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث اولین مرکز هایپر در این شهر اعلام آمادگی کرده و ما بر این باوریم که باید از این فرصت برای حمایت از شهروندان و توسعه شهر به‌خوبی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه:

تکمیل ساختمان جدید شهرداری ساوه آغازشده است

احمد حاج امینی، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: موضوع ساختمان جدید شهرداری ساوه چند سالی است که به‌عنوان پروژه نیمه‌تمام شهر مطرح و مورد سؤال مردم شهر قرارگرفته است.

حاج امینی افزود: شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم به این نتیجه رسید که مسکوت ماندن این پروژه هدر دادن اموال بیت‌المال است لذا تمامی تلاش خود را جهت واگذاری یا اجرای طرح مشارکتی با بخش خصوصی یا دستگاه‌های دولتی بکار گرفت اما این امر محقق نشد.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در این دوره علیرغم تمامی مشکلات و محدودیت‌های مالی اقدام به تکمیل این پروژه نمود و هم‌اینک عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه به تشریح اقدامات انجام‌شده مدیریت شهری از ابتدای فعالیت دوره پنجم پرداخت و افزود: امیدواریم با اجرای پروژه‌های بزرگی مانند احداث کمربندی‌های شهر که بر اساس نیاز مردم و شهر پیش‌بینی‌شده است، بتوانیم شهر را از ترافیک نجات دهیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت