جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۷:۵۰

خروج آمریکا از برجام عهدشکنی این کشور را نشان داد

استاندار مرکزی گفت: خروج آمریکا از معاهده برجام عهدشکنی، خوی زیاده خواه و غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به جهان نشان داد.

استاندار مرکزی در آیین معارفه فرماندار جدید خنداب:

خروج آمریکا از برجام عهدشکنی این کشور را نشان داد

خروج آمریکا از برجام

خروج آمریکا از برجام عهدشکنی این کشور را نشان داد

سید علی آقازاده عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خنداب و آیین معارفه فرماندار این شهرستان افزود: خروج امریکا از این معاهده پیش بینی می شد و با این اقدام نابخردانه حقانیت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ثابت شد.
وی اظهار کرد: آمریکا در 2 و نیم سال گذشته و طول عمر برجام هیچ همکاری موثری نداشت و جمهوری اسلامی ایران بر مبنای معاهدات برجام ایستاد و تمام وظایفی که برعهده داشت را به خوبی انجام داده است.
استاندار مرکزی توضیح داد: کشورهای اروپایی نیز به حقانیت ایران و بی اعتمادی به آمریکا اعتراف کرده اند و برجام سند حقانیت مردم ایران و دولت است.
آقازاده بیان کرد: ایران در چهار دهه گذشته همواره با توطئه ها و کار شکنی های دشمنان مواجه بوده است و ملت بزرگ ایران همواره با اقتدار و هوشیارانه ایستاده است.
وی عنوان کرد: هر چه دشمنان توطئه کنند، استقامت و استحکام ملت ایران بیشتر خواهد شد.
استاندار مرکزی در بخشی از سخنانش افزود: شهرستان خنداب از ظرفیت ها و استعدادهای بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آقازاده تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اقدام های موثری برای توسعه و آبادانی خنداب به ویژه در بخش های بهداشت و درمان و زیرساخت های لازم انجام داده است.
وی گفت: توجه به توسعه مناطق محروم نقش موثری در جلوگیری از مهاجرت استعدادهای این مناطق دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: حمایت های ویژه ای برای سرمایه گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته اندیشیده شده است.
امام جمعه خنداب نیز در این آیین گفت: مدیران باید در هر امری تنها رضای خداوند را مد نظر قرار دهند و در این راستا بکوشند و تمامی تلاششان در زمینه گره گشایی از مشکلات و فرصت سازی برای رشد و توسعه باشد.
حجت الاسلام عبدالمجید مجدی افزود: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید اقدام های خوبی به ویژه در زمینه تکمیل و راه اندازی بیمارستان مهر این شهرستان صورت گرفته که با این اقدام تا حدی مشکلات درمانی مردم شهرستان خنداب کاهش یافته است.
امام جمعه خنداب ادامه داد: تعریض جاده خنداب به اراک از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.
حجت الاسلام مجدی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان ماموریت اصلی همه مدیران و اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خنداب نیز در این نشست گفت: خنداب از کانون های مهم کشاورزی استان مرکزی است که باید برنامه ای هدفمند و موثر در تکمیل چرخه تولید و بهبود کیفی این ظرفیت ها اجرایی شود.
عباس هاشمی افزود: اگر از اندوخته ها و استعدادهای این شهرستان نهایت بهره برده شود تحثث اهداف اقتصاد مقاومتی به راحتی ممکن است و نخبگان نیز از این شهرستان مهاجرت نخواهند کرد.
وی بیان کرد: وضعیت بیمه کشاورزان در این شهرستان مناسب نیست و برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید تدابیر لازم صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خنداب ادامه داد: سالانه 40 هزار تن کشمش در این شهرستان تولید می شود که با نگاه ویژه به تولیدات این بخش،باید برند برای این محصول ایجاد شود.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهرستان حدود 60 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
در این آیین عبدالرضا حاج علی بیگی به عنوان فرماندار خنداب معرفی و از تلاش های حمید غیاثی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت