پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۹:۰۴

گزارش تصویری / خراش وعده ها بر چهره اراک

انتخابات ۹۶ با تمام حاشیه های آن به پایان رسید و نتایج این دوی ماراتن نیز از رسانه ها اعلام شد. اما در این میان با وجود تاکیدات ویژه شهرداری مبنی بر رعایت نکات قانونی در پخش و نصب تبلیغات، چهره شهر باید تا سال ها بار این تبلیغات را به دوش بکشد.

گزارش تصویری / خراش وعده ها بر چهره اراک

 

گزارش تصویری / خراش وعده ها بر چهره اراک

به نقل از دیار آفتاب؛ انتخابات ۹۶ با تمام حاشیه های آن به پایان رسید و نتایج این دوی ماراتن نیز از رسانه ها اعلام شد. اما در این میان با وجود تاکیدات ویژه شهرداری مبنی بر رعایت نکات قانونی در پخش و نصب تبلیغات، چهره شهر باید تا سال ها بار این تبلیغات را به دوش بکشد.

هنوز علیرغم تلاش ماموران شهرداری آثار تبلیغات انتخابات مجلس ۹۴ و حتی انتخابات های سال های گذشته از در دیوار شهر مانده است که پوسترهای تبلیغاتی ۹۶ نیز به آن اضافه شد.

طبق آماری که معاون رئیس کل دادگستری در حوزه اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی ارائه کرده است در خصوص تخلفات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به سیمای شهری اراک اعلام کرده بود: در برآوردهای صورت گرفته دو میلیارد تومان خسارت توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به سیمای شهری اراک وارد شده است.

برخی از پوسترهای تبلیغاتی تا سالیان سال بر سیمای شهر سنگینی می کند و برخی نیز توسط عوامل شهرداری پاک می شوند. شاید این وعده ها از خیابان ها و در و دیوار شهر شهر پاک می شوند اما در اذهان مردم می مانند و مردم منتظر اجرای وعده های منتخبین هستند.

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت