سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۵۹:۳۶

“خبیری” بدون باخت از اراک رفت؛ “اکبرزاده” سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم‌سازی ‌شد

“حسین خبیری” که از زمان حضور در باشگاه آلومینیوم اراک این تیم باختی را متحمل نشده بود از مدیرعاملی کنار رفته و “اکبرزاده” سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم‌سازی اراک شد.

ورزشی؛

“خبیری” بدون باخت از اراک رفت؛ “اکبرزاده” سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم‌سازی ‌شد

باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک از جمله مجموعه‌های ورزشی استان مرکزی است که در سال‌های اخیر بارها و بارها با حواشی مختلف دست به گریبان بوده است.

طوری که در دوره‌ای شائبات مختلفی از کار سیاسی در این نقل شده تا آنجا که عضو فراکسیون ورزش مجلس دهم دیماه امسال در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با بیان اینکه فوتبال اراک به حیات خلوت جریان خاص سیاسی تبدیل شده است اظهار داشت: با گذشت حدود 3 سال از انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین باتوجه به انتخابات ریاست جمهوری گذشته، پرونده سوء استفاده‌های کلان و تخلفات در باشگاه ورزشی شرکت آلومینیوم سازی اراک برای پیروزی جریان سیاسی خاص همچنان مفتوح و در دست بررسی است.

خبیری جایگزین دهشمند در سمت مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک شد

با این حال دی ماه 1397 خبر از استعفای مصلحتی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به گوش می‌رسید و درحالی که  خبرهایی مبنی بر عزل و همین طور استعفای دهشمند از مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم به گوش می‌رسید، هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، حسین خبیری را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد.

بعد از کنار رفتن “علی دهشمند”مدیرعامل پیشین باشگاه آلومینیوم اراک هیئت  مدیره این باشگاه به منظور تعیین مدیرعامل جدید تشکیل جلسه داد و در پایان حسین خبیری، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک انتخاب شد.

خبیری پیش از حضور در آلومینیوم اراک در باشگاه پرسپولیس تهران در طول مقاطع مختلف و در دوران مدیرانی مانند “اکبرغمخوار”، “حجت الله طیب”، “محمد حسن انصاری ‎فرد”، “علی اکبر طاهری” و “حمیدرضا گرشاسبی” به عنوان معاون اجرایی، سرپرست، مدیر رسانه ای، مدیر فوتسال و مشاور مدیرعامل فعالیت داشته است.

با کنار رفتن “دهشمند” مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم، “حسین خبیری” که سابقه حضور در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس تهران را داشت به سمت مدیرعاملی آلومینیوم اراک منصوب شد

اعلام رسمی خبر بازداشت “دهشمند” مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک

هرچند سال 1397 برای آلومینیوم سازی اراک سال آرامی نبود و این باشگاه مدام دست‌خوش حوادث مختلفی می‌شد به طوری که شامگاه یازدهم بهمن ماه امسال استاندار مرکزی در نشست خبری که خبرگزاری تسنیم استان مرکزی نیز آنرا انعکاس داد اخباری از جدیدترین جزئیات از بازداشت مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ارائه کرد و اظهار داشت: مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم بازداشت شد، بنده قبل از بازداشت اطلاع داشتم که وی را قرار است بازداشت کنند و بنده هم گفتم اگر به این نتیجه رسیدید بروید تمام مسائلی را که ممکن است در سال‌های اخیر در باشگاه آلومینیوم باشد را احصا و موارد لازم را به اطلاع مردم برسانید.

آقازاده تصریح کرد: عده‌ای در این استان مخالف رفتن تیم آلومینیوم به لیگ برتر هستند و اگر لازم باشد در آینده این را می‌گوییم، ما علاقمند به رفتن این تیم به لیگ برتر هستیم و امیدواریم با تغییرات ایجاد شده به لیگ برتر دست پیدا کنیم گرچه همه این بازی‌ها برای این است که این تیم به لیگ برتر دست پیدا نکند.

وی با اشاره به بازداشت مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم ادامه داد: این بازداشت فکر می‌کنم به سبب یک سری مسائل مالی باشد که براساس اطلاعاتی که به مراجع ذی‌ربط رسیده باید بررسی‌های انجام شود.

بیشتر بخوانید

پایان کار خبیری در آلومینیوم‌سازی اراک

البته حضور خبیری هم پایان بخش حواشی در باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک نبود و در اتفاقی جالب و  درحالی که این تیم در دوران مدیریت خبیری حتی یک بار نیز طعم باخت را نچشید خبر از استعفای وی و کنار رفتن از باشگاه آلومینیوم به گوش رسید، هرچند پیش از این برخی اخبار درباره حل مشکلات شنیده می‌شد و بر ادامه همکاری خبیری تاکید داشت.

اما جدایی خبیری از آلومینیوم، موضوعی بود که شامگاه گذشته تایید شد و هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از پایان همکاری این باشگاه با حسین خبیری خبر داد.

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم در بیانیه‌ای از پایان همکاری این باشگاه با “خبیری” مدیرعامل مستعفی باشگاه آلومینیوم، خبر داده و ضمن تشکر از تلاشهای وی، اعلام کرده است که علی رغم میل باطنی، با استعفای وی موافقت می کند.

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با قبول استعفای “خبیری” از مدیرعاملی این باشگاه، “حسین اکبرزاده” را به عنوان سرپرست منصوب و معرفی کرد

اکبرزاده گزینه انتخابی هیئت مدیره برای سرپرستی باشگاه آلومینیوم اراک

در جلسه دوشنبه شب میان اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم‌سازی “سعید اکبرزاده” با سوابق ورزشی که درحال حاضر مسئولیت دفتر استاندار مرکزی را نیز دارد و به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم مشغول فعالیت است، از این پس به عنوان سرپرست باشگاه آلومینیوم فعالیت می‌کند.

به گزارش تسنیم، حال باید دید این روند فعالیت باشگاه آلومینیوم به کجا می‌رسد و درحالی که طرفداران تیم آلومینیوم در این دوره از لیگ دسته یک خود را برای حضور در لیگ برتر اماده می‌کرد این روزها نگران وضعیت فعالیت باشگاه هستند.

به هرحال، باید دید آیا روند فعالیت باشگاه آلومینیوم با حضور اکبرزاده در سمیر موفقیت قرار خواهد گرفت یا همچنان این باشگاه درگیر حواشی خواهد بود؟

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت