دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۳۰:۳۹

خانه تکانی دولت دوازدهم در استان مرکزی

استاندار مرکزی با انتقاد از برخی مدیران استان گفت: این مدیران در دولت دوازدهم جای خودشان را به مدیرانی خواهند داد که عملکرد دولت را به مردم ارائه می دهند.

هشدار استاندار مرکزی به از برخی مدیران:

خانه تکانی دولت دوازدهم در استان مرکزی

زمانی قمی

خانه تکانی دولت دوازدهم در استان مرکزی

به نقل از  دیار آفتاب؛ محمود زمانی قمی ستاندار استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان انتخابات گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود انتخابات به بهترین شکل اجرا شد.

زمانی قمی اظهار کرد: از همه احزاب و تشکل ها و ستادهای انتخاباتی که شور انتخابات را ایجاد کردند و زمینه حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کردند قدردانی می کنیم.

استاندار مرکزی به برخی از برنامه های دولت دوازدهم هم اشاره ای کرد و گفت: دولت با برنامه ها و تصمیمات و مدیران متفاوتی کار را دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید خدمات دولت را بازگو کنند بیان کرد: مردم باید با خدماتی که دولت ارائه می کند بیشتر آشنا شوند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: باید برخی از مدیران جای خودشان را به افرادی بدهند که عملکرد دولت را به مردم ارائه می دهند.

زمانی قمی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم برنامه های متفاوتی را پیش بینی کرده است افزود: دولت دوازدهم پاسخگو تر خواهد بود و مطالبات مردم را جدی تر دنبال خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز روحانی، رییس جمهور همه مردم ایران است بیان کرد:  اکنون همه باید به دولت جهت دستیابی به اهداف نظام  کمک کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم به دنبال عزت و اعتلای انقلاب اسلامی است بیان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی سلایق شاهد موفقیت های دولت دوازدهم باشیم.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه دولت در زمینه اقتصادی توجه ویژه ای را به سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد خاطرنشان کرد: باید برای تحول اقتصادی سیاست های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی اجرایی شود.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت