سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۷:۵۴

مشکل در اداره آب و فاضلاب خوزستان

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: در اداره آب و فاضلاب خوزستان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حیف و میل صورت گرفته، دولت علاوه بر آن یک هزار میلیارد تومانی که مجلس برای خوزستان در نظر گرفته بود، تخصیص نداده که باید در این خصوص پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی

مشکل در اداره آب و فاضلاب خوزستان

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: مشکلاتی که در خوزستان در بحث آب رخ داد ناشی از بی‌عرضگی استاندار و مسؤولان بود که باید در برابر این ترک‌فعل‌‌ها و بی‌تدبیری‌ها پاسخگو باشند. وی تصریح کرد: مجلس نسبت به موضوع ترک فعل مدیران برنامه دارد و مدیرانی را که با کم‌کاری منشأ بروز و ظهور مشکل برای کشور می‌شوند به دستگاه قضا معرفی می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شخص رئیس‌جمهور ترک‌ فعل‌های زیادی داشته، آقای روحانی زمانی که کشور را تحویل گرفت ایران از نظر اقتصاد در رتبه ۱۸ قرار داشت، اما در حال حاضر در جایگاه ۲۵ قرار دارد که نشان می‌دهد کشور نه‌تنها پیشرفتی نداشته، بلکه با عقب‌گرد همراه بوده است.

سلیمی افزود: دولت بخش زیادی از اعتباراتی را که از صندوق توسعه ملی برداشت کرده، هنوز بازنگردانده است، از نظر بدهی‌های خارجی کشور را با بدهی مواجه کرده و میزان کسری بودجه را به ۵۰۰ هزار میلیارد رسانده است، همچنین تورم با رشد ۷۰۰ درصدی روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها نیز کم‌کاری‌های دولت چالش‌های بسیاری را برای کشور رقم زده است، افزود: پرونده‌هایی در خصوص ترک فعل‌های رئیس‌جمهور توسط مجلس تهیه و به قوه قضاییه ارسال شده است که تعدادی از وزرا و استانداران را نیز شامل می‌شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: در اداره آب و فاضلاب خوزستان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حیف و میل صورت گرفته، دولت علاوه بر آن یک هزار میلیارد تومانی که مجلس برای خوزستان در نظر گرفته بود، تخصیص نداده که باید در این خصوص پاسخگو باشد.

سلیمی ادامه داد: وزیر نیرو باید پاسخگوی این کم‌کاری باشد و به جای اینکه اودکلن زده پشت میز بنشیند باید در کف میدان نظاره‌گر اقدامات بود.

وی گفت: در خوزستان عده‌ای کشته شدند، عده‌ای شهید شدند، ضدانقلاب از اعتراض‌های مردمی سوءاستفاده کرد که این‌ها برای نظام هزینه است و استاندار و مدیران مربوطه باید پاسخگوی این اتفاقات باشند، نه اینکه بعد از تغییر دولت در ویلاهای ساخته شده خوش‌گذرانی کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اظهار کرد: ایران قبل از دولت یازدهم و دوازدهم در حال پرتاب ماهواره و انسان به فضا بود، اما تنها اقدام رئیس‌جمهور این دولت راه‌اندازی قرارگاه مرغ و تخم‌مرغ بود، انتظار داریم قوه قضاییه با جدیت بحث عقب‌گرد‌ها و ترک فعل‌های دولت را با جدیت رسیدگی کند.

سلیمی افزود: مدیریت فرصت خدمت است و باید از آن استفاده کرد، مجلس اجازه نخواهد داد افرادی که به دنبال طمع مدیریتی هستند با کم‌کاری‌های خود به کشور آسیب بزنندحیف و میل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در اداره آب و فاضلاب خوزستان.

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت