یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۵۵:۴۵

حوزه‌های علمیه استان مرکزی بعد از ماه رمضان بازگشایی می‌شوند

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: این مراکز آموزش دینی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواسط اسفندماه سال گذشته تعطیل شده بودند، بعد از ماه مبارک رمضان بازگشایی می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

حوزه‌های علمیه استان مرکزی بعد از ماه رمضان بازگشایی می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین«کاظم سپاسی» روز دوشنبه  افزود: حوزه‌های علمیه استان با رعایت تمهیدات و الزامات بهداشتی در مقابله با گسترش ویروس کرونا و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان بازگشایی می‌شوند.

وی ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان فصل امتحانات حوزه‌های علمیه است که به صورت حضوری و با نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی بیان کرد: زمان ثبت‌نام حوزه‌های علمیه از اوایل اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های آمد و شد این فرآیند تا پایان تابستان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپاسی اظهار داشت: ۴۵۰ طلبه حوزه‌های علمیه این استان در مقابله با گسترش ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف مشارکت گسترده داشتند.

وی اضافه کرد: شمار قابل توجهی از طلاب و روحانیان این استان به صورت داوطلبانه به عنوان پشتیبان کادر درمانی به بیمارستان‌های مختلف استان اعزام شدند و خدمات ماندگاری از خود به جا گذاشتند.

حجت الاسلام سپاسی

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: آیین غسل و کفن جان‌باختگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ یکی از مهمترین دغدغه‌های علما و مردم بود که شماری از روحانیان به صورت داوطلبانه به آرامستان‌های استان رفته و به این مهم پرداختند.

بیش از پنج هزار طلبه زن و مرد در ۲۸ حوزه علمیه استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت