دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۹:۳۴

حوادث جاده‌ای استان مرکزی در روزهای آخر سال جان ۱۳ نفر را گرفت

استاندار مرکزی گفت: گزارشی که از نیروی انتظامی ارائه شد بسیار ناخوشایند بود که در مدت چهار یا پنج روز گذشته ۱۳ نفر جان خود را در اثر تصافات جاده‌ای از دست داده‌اند.

حوادث جاده‌ای استان مرکزی در روزهای آخر سال جان ۱۳ نفر را گرفت

نشاط اجتماعی

حوادث جاده‌ای استان مرکزی در روزهای آخر سال جان ۱۳ نفر را گرفت

به نقل از تسنیم،سیدعلی آقازاده ظهر امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: فرمانداران باید اقداماتی نظیر آنچه در استان انجام می‌شود را انجام دهند و در روز نخست نوروز هم در مداخل ورودی و خروجی شهرها حضور یافته و خوش‌آمدگویی به مسافران داشته باشند که این موضوع خود می‌تواند تداعی کننده مهمان‌نوازی ما باشد.

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا و ایثاگران و گلباران مزار شهدا هم باید در دستور کار فرمانداران و بنیاد شهید باشد، ستاد بحران ما هم آمادگی صددرصدی در مواجهه به بارش‌های احتمالی و از این قبیل موارد را دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هدف ما در ستاد خدمات سفر ارائه خدمات صادقانه و بی‌منت به تمام مسافران و مهمانان استان است که امیدواریم نوروز کم حادثه و پرباری داشته باشیم.

آقازاده بیان کرد: گزارشی که از نیروی انتظامی ارائه شد بسیار ناخوشایند بود که در مدت چهار یا پنج روز گذشته 13 نفر جان خود را در اثر تصافات جاده‌ای از دست داده‌اند که امیدواریم در ادامه طرح شاهد کاهش این تلفات و حوادث رانندگی باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در مجموعه شهرداری پرداخت بدهی‌های پرسنل بود که تا حدودی انجام شده و انتظار داریم که در این 48 ساعت انتهای سال مابقی هم انجام شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت