دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۵۴:۰۶

برکناری علی حنطه از تیم فوتبال آلومینیوم

“علی حنطه” توسط کادر مدیریتی از تیم فوتبال آلومینیوم کنار گذاشته شد.

برکناری علی حنطه از تیم فوتبال آلومینیوم

علی حنطه

برکناری علی حنطه از تیم فوتبال آلومینیوم

به نقل از تسنیم، درحالی که از ابتدای این فصل بازی‌های فوتبال دسته یک انتخاب سرمربی تیم آلومینیوم اراک با حواشی مختلفی همراه شد، علی حنطه به عنوان سرمربی انتخاب شد، انتخابی که با واکنش منفی برخی و بعضا استقبال برخی دیگر همراه شد.

اما موضوع برخی مخالفت‌ها با حضور ادامه یافت تا آنکه باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه آلومینیوم به این مخالفت‌ها بیش از پیش دامن زد و سبب شد تا این تیم خیلی زود با حنطه خداحافظی کرده و پرونده حضور این سرمربی در تیم آلومینیوم بسته شود.

موضوعی که مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم با تایید آن گفت: براساس تصمیم‌گیری اعضای هیئت‌مدیره باشگاه آلومینیوم اراک سرمربی تیم فوتبال این شرکت به سبب  کسب نتایج ضعیف و شکست پیاپی مقابل تیم‌های مختلف در دیدارهای اخیر از سمتش برکنار شد و البته  آخرین دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تیم بادران تهران بود که با شکست برابر آن متوقف شد.

همچنین دهشمند از بکارگیری سرمربی موقت در این تیم خبر داد و افزود: این درحالیست که از امروز حامد بصیری از بازیکنان باسابقه تیم فوتبال اراک که کاپیتان تیم آلومینیوم اراک نیز پیشتر بوده است، به عنوان سرمربی موقت این تیم فعالیت خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، بار دیگر با رفتن حنطه بازار گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک داغ شده و بعضا در محافل غیررسمی از افرادی همچون “فیروز کریمی” و گزینه‌هایی دیگر به عنوان سرمربیان اجتمالی این تیم یاد می‌شود.

حال باید دید تیم مدیریتی تیم فوتبال آلومینیوم چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید این تیم خواهد گرفت و در نهایت چه کسی سکان هدایت این تیم لیگ دسته یک کشور را برعهده خواهد گرفت؟

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت