پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۴۳:۱۰

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد

نرخ زاد و ولد در استان مرکزی

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد

به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه سه شنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: سال هاست که گروهک تروریستی داعش با حمایت استکبار جهانی، ملت مظلوم عراق و سوریه را به خاک و خون می کشد و مدعیان دموکراسی در نقاط مختلف جهان نیز در برابر جنایت های این گروهک ضد اسلامی و ضد انسانی سکوت اختیار کرده اند.
وی ادامه داد: هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎ دفاع در عراق و سوریه تاسف و نگرانی را در دل تمام مسلمانان بر انگیخته است و آحاد مسلمانان جهان باید برای نابودی این گروهک تروریستی بسیج شوند.
امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که حمایت از اسلام و مستضعفان جهان یکی از آرمان های نظام اسلامی و امام خمینی (ره) است و دولت و ملت ایران در این راه خطیر از همه ظرفیت های خود استفاده می کند.
وی بیان کرد: سبزپوشان افتخارآفرین سپاه پاسداران با این حمله موشکی به مواضع دشمن یک بار دیگر قدرت و عظمت نظامی کشور را به جهانیان ثابت کردند و دشمنان باید بدانند که کوچکترین تعرض به مواضع اسلام با پاسخی دندان شکن از سوی ایران اسلامی روبرو خواهد بود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم از روزهای آخر رمضان برای صله رحم و دستگیری از مستمندان استفاده کنند، اظهار کرد: صله رحم آثار و برکات فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی عموم مسلمانان دارد.
وی ادامه داد: ترغیب و تشویق دین مبین اسلام به سنت حسنه صله رحم نه فقط برای دید و بازدید یکدیگر، بلکه بیشتر برای رفع حوائج و حل مشکلات و درمان دردهای نزدیکان، دوستان و آشنایان است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مومنان در ماه میهمانی خدا دست از کینه ها برداشته و نسبت به انجام هر کاری که خداوند انجام آن را سفارش کرده، مبادرت ورزند.
کلاس تفسیر قرآن آیت الله دری نجف آبادی در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 20 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت