سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۴:۲۲

حمایت از سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان خمین است

فرماندار خمین با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان خمین است گفت: اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته است.

فرماندار خمین:

حمایت از سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان خمین است

حمایت از سرمایه‌گذار

حمایت از سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان خمین است

 به نقل از تسنیم،سیدمهدی ساداتی ظهر امروز درجلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اولویت‌های فعالیت مدیران در این شهرستان اظهار داشت: امروز حمایت از سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال مهمترین اولویت مسئولان شهرستان خمین است که قطعا در سال 96 این مهم را با جدیت و تلاش بسیار پیگیری خواهیم کرد.

 وی اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در باره ایران و پاسخ رئیس جمهور کشورمان به سخنان سخیف ترامپ در خصوص ملت ایران افزود: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل فریاد رسای ملت ایران بود و نشان داد تمدن و فرهنگ ایرانی با پاسخی محکم و کوبنده در دهان یاوه گوی آمریکا می‌زند.

ساداتی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به عنوان یکی از حساس ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

فرماندار خمین با تبریک بمناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 18هزار و 500 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند و تعداد هزار و 490 معلم نیز کار آموزش این دانش آموزان را عهده‌دار خواهند بود.

فرماندار شهرستان خمین با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام مسئولان شهرستان جهت سازندگی و توسعه خمین افزود: دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌های خود برای کاهش نرخ بیکاری و توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده کرده است که تکمیل محورهای مواصلاتی، قرار دادن نام خمین در بین مناطق کمتر توسعه یافته، کاهش نرخ زمین در شهرک‌های صنعتی از جمله این اقدامات است و نشان از این اراده دولت در توسعه خمین دارد.

وی بیان کرد: امسال اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته 67 درصد افزایش داشته و اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان برای بخش صنعت و 10میلیارد تومان اعتبار نیز برای اعطای تسهیلات توسعه اشتغال روستایی در شهرستان در نظر گرفته شده است که از این فرصت استثنایی باید برای توسعه اشتغال و حل معضل بیکاری استفاده کنیم.

ساداتی با اشاره به لزوم پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم و بویژه سرمایه گذاران توسط مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: بسترهای لازم جهت پاسخگویی به استعلامات مربوط به سرمایه‌گذاری در شهرستان در کمتر از 72 ساعت توسط مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط باید فراهم گردد و هر رئیس اداره‌ای که توانایی پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم را ندارد باید از سیستم مدیریتی شهرستان خارج شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت