پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۲:۵۶

حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی باید از دولت شروع شود

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه شرکت‌های دولتی موظف هستند خریدهای خود را در داخل انجام بدهند گفت: حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی باید از خود دولت شروع شود تا در بین ملت فرهنگ‌سازی شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه؛

حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی باید از دولت شروع شود

حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی

حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی باید از دولت شروع شود

محمدرضا منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با موضوع کالای ایرانی نامگذاری شد تا این فرهنگ در بین مردم فرهنگ‌سازی شود که خرید کالای ایرانی کمک به اشتغال فرزندان خودمان است.

وی افزود: بحث حمایت از کالای داخلی برنامه‌ای بود که در برخی کشورها مانند چین، ژاپن و کره که امروز به توسعه رسیده‌اند پایه‌گذاری شد و امیدواریم امسال شروع خوبی برای تحقق ظرفیت‌های داخلی باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: خرید کالای ایرانی به نوعی حمایت از تولید کننده و هم اشتغال است چراکه اقتصاد و اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم است و با حمایت از تولیدملی انشالله روزی برسد که تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال جوابگوی نیاز جامعه باشد.

منصوری بیان کرد: شرکت‌های دولتی موظف هستند خریدهای خود را در داخل انجام بدهند که در جامعه فرهنگ سازی شود و ملت نیز در کنار دولت اولویت خود را خرید کالای ایرانی قراربدهند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی باید از خود دولت شروع شود تا در بین ملت فرهنگ‌سازی شود.

منصوری ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات سبب می‌شود کشورهای دیگر بجای فروش کالای خود در کشور ما به دنبال سرمایه‌گذاری در کشور باشند که این مهم علاوه بر اشتغال‌زایی سبب عرضه کالای برند ایرانی در دنیا شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت