جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۵۵:۴۶

حماسه ملت ایران در تشییع شهید حججی نشانه قدرشناسی از مدافعان حرم است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:حماسه بزرگ ملت ایران در تشییع شهید حججی نشان دهنده قدردانی مردم از شهدا و آگاهی،بینش،شناخت و قدرشناسی که خصوصا از شهدای مدافع حرم دارند،بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

حماسه ملت ایران در تشییع شهید حججی نشانه قدرشناسی از مدافعان حرم است

تشییع شهید حججی

حماسه ملت ایران در تشییع شهید حججی نشانه قدرشناسی از مدافعان حرم است

علی اکبری کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اراک امروز؛  به تشییع با شکوه پیکر شهید حججی توسط مردم تهران، مشهد و اصفهان اشاره کرد و گفت: حماسه بزرگ ملت ایران در تشییع شهید حججی نشان دهنده قدردانی مردم از شهدا و  آگاهی،بینش،شناخت و قدرشناسی که خصوصا از شهدای مدافع حرم دارند،بود.

کریمی با اشاره به اینکه نهضت شهادت طلبی و ایثار همچنان در کشور ادامه دارد افزود: شهادت شهید حججی نشان داد که باب شهادت همچنان باز و جوانان ایران اسلامی همچنان آماده نثار جان خود برای حفظ اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام شهید حججی بر گرفته از نهضت عاشوار و قیام امام حسین(ع) بود گفت: ملت ایران راه ایستادگی و مقاومت را از سید و سالار شهیدان آموخته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مرهون فداکاریهای شهدای مدافع حرم از جمله شهید محسن حججی است بیان کرد: خون هایی که در گذشته ریخته شده امروز موجب خروش و برانگیخته شدن و رشادت جوانان برای دفاع از اسلام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهید حججی بار دیگر اتحاد و همدلی ملت ایران و اعتقاد به ولایت مداری و ارزش های ناب دینی را به رخ جهانیان کشاند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت