دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۴۶:۲۰

حل مشکلات کشور نیازمند وحدت و انسجام ملی است

استاندار مرکزی حل مشکلات کشور را نیازمند وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: همه باید برای تحقق این مهم بیش از گذشته بکوشند و نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

استاندار مرکزی:

حل مشکلات کشور نیازمند وحدت و انسجام ملی است

سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود:  مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا ، با وحدت و انسجام ملی کمرنگ خواهد شد زیرا  اتحاد می‌تواند منشاء  رفع گرفتاری‌ها باشد.

وی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا برای همه کشورهای دنیا مشکلاتی به وجود آورده و در دوران پسا کرونا نگرانی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ممکن است گریبان کشور را بگیرد که همکاری، همراهی و انسجام می‌تواند راهکار برون رفت از این مشکلات احتمالی باشد.

استاندار مرکزی گفت: محور تلاش‌ها در استان باید بر ایجاد انسجام و وحدت بین دستگاهها از جمله قوه قضاییه باشد و این حوزه همواره در امور و مسوولیت‌ها موفق عمل کرده است.

آقازاده افزود: تعامل استانداری  با مجموعه دستگاه قضایی استان همواره در شرایط خوب و مطلوب بوده و باید از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قوه قضاییه به علت ماهیت کار و تلاش در برقراری عدالت،مورد بی‌مهری قرار گرفته و مطلوم واقع شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز گفت: راه برون رفت از مشکلات، کنار گذاشتن اختلاف سلیقه و خدمت کردن به مردم است.

حجت‌الاسلام «عبدالمهدی موسوی» افزود: هنرمندی مسوولان پیشگیری از جرم نیست بلکه پیش بینی بحران و جرم است تا از تبعات بعدی آن جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: دوران پسا کرونا دغدغه‌ای است که باید برای آن برنامه منسجم تدوین شود در غیر این صورت بخش‌های مختلف جامعه با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مشاغل و صنوف زیادی شده است و باید تدبیری اندیشیده شود که با تعداد اندک نیروها، بتوان جوابگوی مراجعه مردم به دستگاه قضا بود.

حجت‌الاسلام  موسوی افزود: باید مشکلات کارگری استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی کشور با همفکری مسوولان به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» آماده همکاری با مجموعه‌های مربوطه است و  از تصمیمات دولت برای پیشرفت منطقه حمایت می‌کند.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت