جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۹:۱۶

حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی یک وظیفه ملی و دینی است

امام جمعه اراک با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی یک وظیفه ملی و دینی است گفت: دشمن با فتنه و توطئه به دنبال تفرقه، جنایت و کشتار مسلمانان است.

حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی یک وظیفه ملی و دینی است

ما می‌توانیم

حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی یک وظیفه ملی و دینی است

به نقل از تسنیم، آیت‌الله دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: وجود تمام خدمات انجام شده گاهی مردم نسبت به برخی از امور انتقاداتی دارند که باید توسط کارگزاران نظام به درستی پاسخ داده شود و همچنین فلسفه اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، برپایی عدالت و دفاع از حق و حقوق شهروندان است.

وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی موهبتی است که هر کس از آن برخوردار شد باید درستی و صداقت و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: منفعت‌طلبی و مسائل سیاسی و حزبی نباید در فکر و عمل مدیران اجرایی جامعه اسلامی جایی داشته باشد و در تمام امور باید منافع و مصالح کل جامعه را در نظر بگیرند، همچنین مسئولان از هدر رفت بیت‌المال و اسراف پرهیز کنند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: دستگاه‌های قضایی و نهادهای اجرایی باید بدون کوچکترین تبعیضی وظیفه قانونی و شرعی خود را نسبت به شهروندان به منصه ظهور برسانند.

وی ادامه داد: همه خادمان نظام و خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی باید در همه امور عدالت و حق محوری را مورد قرار دهند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: دستگاه‌های قضایی و نهادهای اجرایی باید بدون کوچکترین تبعیضی وظیفه قانونی و شرعی خود را نسبت به شهروندان به منصه ظهور برسانند و قانون باید سرلوحه کار تمام مسئولان باشد و ذره‌ای از آن تخطی نکنند، در غیر این صورت مردم حق دارند که گلایه کنند.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مدت چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری داشته که باید برای مردم تبیین شود و به طور قطع امسال همانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام حمایت آنها از نظام و ولایت فقیه هستیم.

وی اضافه کرد: امروز به منطور اینکه بتوانیم از خون شهیدان و انقلاب اسلامی پاسداری کنیم بیش از هر چیز در کشور به وحدت و انسجام نیاز داریم.

امام جمعه اراک عنوان کرد: انسجام و وحدت در میان امت اسلامی توطئه‌های دشمنان را که به بهانه‌های واهی در کشورهای مسلمان به جنایت و کشتار مظلومان مشغول هستند را خنثی می‌کند چرا که دشمنان برای ضربه وارد کردن به اسلام از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند.

دری نجف‌ابادی با اشاره به ایام شهادت بانو فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه (س) خزانه عظیم علم، ایمان، تقوا و عصمت است که در عالم وجود همتایی ندارد و شخصیت بزرگ و سیره معنوی و اخلاقی حضرت صدیقه کبری (س) باید بیش از پیش به جامعه به ویژه برای نسل جوان، تشریح شود.

وی ادامه داد: از 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به ایران تا 22 بهمن، فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی است و ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان با توکل بر خدا، قله‌های بلند افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: همه باید برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خود را آماده کنند و این حماسه، بار دیگر آن چنان با شکوه تکرار می‌شود که کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا و حامیانش، عمق عظمت و خروش ملت ایران را به نظاره بنشینند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ملت ایران پای آرمان‌های مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت ایستاده اند و در واقع ایران اسلامی پادگان عزت، شرف، وحدت و قدرت است.

وی اضافه کرد: از دهه فجر امسال تا سال آینده باید ایجاد اشتغال، حاکمیت اقتصاد مقاومتی، کاهش آلودگی هوا، بهینه‌سازی محیط زیست، توسعه فضاهای سبز، توسعه علمی دانشگاه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت