دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۵۰:۱۷

حفظ تاسیسات و داشته‌های مهم کشور و استان مهم‌ترین تکلیف پدافند غیرعامل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استکبار جهانی و متحدانش در بسیاری از موارد تخریب زیرساخت‌های عمرانی را سرلوحه امور قرار داده‌اند بنابراین حفظ تاسیسات و داشته‌های مهم کشور و استان مهم‌ترین تکلیف پدافند غیرعامل است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حفظ تاسیسات و داشته‌های مهم کشور و استان مهم‌ترین تکلیف پدافند غیرعامل است

وحوه شرعی

حفظ تاسیسات و داشته‌های مهم کشور و استان مهم‌ترین تکلیف پدافند غیرعامل است

به نقل ازتسنیم،آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان و رابطان پدافند غیرعامل در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: سه راس مثلث پدافند غیرعامل مطالعه، برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی است و مردم و مسئولان باید مشارکت هدفمندی در این عرصه داشته باشند و همواره در همه بخش‌ها پیش قدم‌تر از دشمن حرکت کنند.

وی افزود: فعالان پدافند غیرعامل باید در راستای شناسایی نقاط آسیب‌پذیر با مطالعه دقیق از شرایط کشور و دیگر نقاط مختلف جهان عمل کرده و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و منطقی در مقابل توطئه‌‌های دشمنان صف‌آرایی کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در بسیاری از موارد استکبارجهانی و متحدانش تخریب زیرساخت‌های عمرانی را سرلوحه امور قرار می‌دهند.

دری نجف آبادی بیان کرد: مهم‌ترین تکلیف پدافند غیرعامل حفظ تاسیسات و داشته‌های مهم کشور و استان است که باید از هر لحاظ در این راستا آماده بود و تهدیدهای دشمن را پیشاپیش شناخت و سپر دفاعی لازم را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ پدافند غیرعامل در قالب گفتمانی همگانی و قابل درک در تمامی عرصه‌های اجتماع از الزامات است و باید تمام بخش‌ها در برابر آموزش و پیشگیری از تهدید نرم دشمن حساس بوده  و آمادگی لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: دشمنان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فرهنگ، اعتقادات و اخلاق دینی ملت ما را نشانه گرفته و مسئولان باید برای این مهم برنامه ریزی‌های کاربردی بیندیشند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای مجازی و مقابله با توطئه‌های دشمنان از طریق این امکان پیشرفته یکی از وظایف اصلی پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به به توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی گفت: غفلت از مبارزه و پیش آمادگی در پدافند غیرعامل ممکن است سبب خسارات جدی شود که باید در این زمینه برنامه ویژه داشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت