چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۱۲:۵۸

حضور ۱۲۵۰ نفر در جشنواره قرآنی شهرستان شازند

فرماندار شازند گفت: در مسابقات جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در حوزه شهرستانی ۱۲۵۰ نفر حضور داشتند که از این تعداد ۶۵۰ نفر در بخش خواهران و ۳۳۰ نفر در بخش آقایان و ۴۵۰ نفر نیز در بخش هنری به رقابت پرداختند.

فرماندار شازند بیان کرد؛

حضور ۱۲۵۰ نفر در جشنواره قرآنی شهرستان شازند

جشنواره قرآنی

حضور ۱۲۵۰ نفر در جشنواره قرآنی شهرستان شازند

به نقل از پایگاه خبری شازند ما، میرزایی فرماندار شازند امروز ۲۹ مرداد ماه در آیین اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات چهارمین جشنواره گلهای فاطمی و محمدی که در دانشگاه پیام نور برگزار شد گفت: اشاعه آموزه های قرآنی و آشنایی نسل جدید با کلام وحی بهترین ابزار راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: یکی از راه های نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در شهرستان برگزاری اینگونه جشنواره هااست و وظیفه شرعی و قانونی همه ماست که در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره تلاش کنیم و از همه امکانات شهرستان برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم .

فرماندار شازند اظهار کرد: برگزاری جشنواره های قرآنی آغاز یک حرکت است که طی آن مجموعه فعالیت هایی قرانی در یک حوزه صورت می گیرد و نتیجه و ثمره آن در جشنواره ارائه می شود.

میرزایی یادآور شد: در این مسابقات در حوزه شهرستانی ۱۲۵۰ نفر که از این تعداد ۶۵۰ نفر در بخش خواهران و ۳۳۰ نفر در بخش آقایان و ۴۵۰ نفر نیز در کمیته هنری حضور داشتند که برخی شرکت کنندگان به صورت مشترک شرکت کرده بودند.

وی بیان کرد: تعداد ۱۵۶ نفر از شرکت کنندگان در جشنواره حائز رتبه و مقام شدند که در مراسم امروز مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند و همچنین مرحله استانی جشنواره روز ۹ شهریور ماه در شهرستان شازند برگزار خواهد شد.

شفیعی دبیر استانی برگزاری جشنواره قرآنی نیز گفت: در شهرستان شازند با توجه به گستره بالایی که داشت، این مسابقات ابتدا به صورت منطقه ای و بعد به مدت دو روز به صورت شهرستانی برگزار شد و امروز هم شاهد اختتامیه مرحله شهرستانی در شازند هستیم.

شهرستان شازند میزبان برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی خواهد بود که در طی آن روز ۴ شهریور پسران و روز ۶ شهریور برگزیدگان دختر به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان این مراحل در ۹ شهریور مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت