چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۴۰:۵۴

حسن عباسی در اراک به فتنه ترور حسن روحانی اشاره کرد

حسن عباسی دو شنبه 19 اردیبهشت 1396 در مسجد الزهرا اراک در سخنانی چالشی به بررسی چالشهای جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری پرداخت.

فتنه جدید با پروژه ترور روحانی

حسن عباسی در اراک به فتنه ترور حسن روحانی اشاره کرد

حسن عباسی در اراک به فتنه ترور حسن روحانی

حسن عباسی در اراک به فتنه ترور حسن روحانی

رئیس اندیشکده یقین گفت: یک سوالی که مطرح می شود این است که چرا هر کسی در جمهوری اسلامی مسئولیت بزرگی را قبول می کند، بعد از چند وقت زمین می خورد. جوانان انقلابی باید بدانند که وقتی فردی که خود را نساخته و ظرفیت جمهوری اسلامی را ندارد اگر به عنوان یک مسئول برگزیده شود، بی تردید پس زده خواهد شد.

عباسی با انتقاد از صحبتهای برخی مسئولان که عنوان می کنند ما وظیفه بردن مردم به بهشت را نداریم، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۱ بار مراجع تقلید ما نسبت به خطرات مخرب ربا در اقتصاد کشور هشدار دادند ولی ای کاش آقایانی که به دروغ عنوان می کنند که ما سایه جنگ را از سر مردم برداشتیم یک بار تلاش می کردند سایه جنگ با خدا را برطرف کنند.

وی در ادامه افزود: قرآن می گوید که ربا جنگ با خداست و اسلام شناسان عصر ما نیز بارها برای برطرف شدن این مشکل فریاد زده اند، اما این مسئولان چون درد دین ندارند فقط به دنبال نسخه های غربی برای حل مشکلات خود هستند.

حسن عباسی سه شنبه 20 اردیبهشت 1396 در مسجد الزهرا اراک در سخنانی چالشی به بررسی چالشهای جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری پرداخت که از جمله مواردی که به آن اشاره شد “پروژه ترور حسن روحانی” بود.

?برای دانلود فیلم کامل بر روی تصویر کلیک کنید???

حسن عباسی در اراک به فتنه ترور حسن روحانی

فیلم کامل این سخنرانی را از اینجا دانلود کنید.
انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت