پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۴۳:۳۲

حاشیه‌سازی فرار از پاسخگویی است

حاجی‌بابایی گفت: هرنوع حاشیه‌سازی ، هرحرفی که در کشور حاشیه درست کند به اعتقاد من فرار از از کار و پاسخگویی به مردم است و برای اینکه مردم نفهمند چه خبر است، فضا را عوض کردن است.

حاشیه‌سازی فرار از پاسخگویی است

حاشیه‌سازی فرار از پاسخگویی است

حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به حاشیه‌سازی های اخیر برخی جریانات در کشور اظهار داشت: در کشور انتخاباتی برگزار شد و مردم به هر فردی که رای دادند مبارک است و باید دنبال تشکیل یه دولت پر قدرت باشیم، این درحالیست که باید سالانه 1.5 میلیون شغل در کشور ایجاد شود و اگر این اتفاق نیفتد قطعا با یک سیل بیکاری در کشور مواجه خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین چه دولت و چه مجلس باید دست به دست هم بدهند و این مسئله را حل کرده و این کار مهم را دنبال کنند چراکه این یکی از موضوعات مهم موجود در کشور است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: بنابراین هرنوع حاشیه‌سازی، هرحرفی که در کشور حاشیه درست کند به اعتقاد من فرار از از کار و پاسخگویی به مردم است و برای اینکه مردم نفهمند چه خبر است، فضا را عوض کردن است.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: بنابراین باید تلاش کرد و از همه مسئولان دولتی، مجلس و دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تلاش کنند و زحمت بکشند تا وقتی در بین مردم حضور می‌یابیم شرمنده آنها نباشیم.

حاجی‌بابایی بیان کرد: جای تاسف است خانواده‌ای دو، سه یا چهار جوان بیکار داشته باشد و ما درگیر مسائل حاشیه‌ای باشیم زیرا اینها زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و همه باید کمک کنیم که بتوانیم غول سیاه بیکاری را که همه دولت و مجلس را تهدید می‌کند از پیش‌رو برداریم.

نماینده مردم همدان درباره انتقاد اخیرش از عدم اجرای برنامه ششم گفت: برنامه ششم باید از ابتدای فروردین 96 اجرایی می‌شد که متاسفانه تا به امروز هیچ ابلاغی از سوی رئیس جمهور برای اجرای آن صادر نشده است.

وی بیان کرد: نامه‌ای خدمت رئیس مجلس ارسال کردم تا دراین باره پیگیری لازم صورت پذیرد زیرا همانطور که می‌دانید منافع ایثارگران، کشاورزان، تولیدکنندگان و بخش‌های مختلف دیگر همه و همه در برنامه ششم لحاظ شده است.

اینها باید دنبال شود و برنامه اجرایی شود چراکه این برنامه مردمی‌ترین برنامه توسعه‌ای است که تدوین شده به طوری که موضوع ایثارگران، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اشتغال 1.5 میلیون، موضوعات کشاورزی و کارگران و دیگر بخش‌ها در آن دیده شده به طوری که 22 مشکل کشور در این برنامه تعریف و برای آن نسخه مشکل‌گشا هم ترسیم و بیان شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت