چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۲۰:۲۵

پرداختن به حاشیه‌‌ها به دلیل ناتوانی در انجام مسئولیت است / پس از برجام جیب مردم خالی‌تر و بیکاری بیشتر شد

حاج بابایی با اشاره به مشارکت ۷۲ درصدی مردم در انتخابات، گفت: مردم به هر کس که دوست داشتند، رای دادند امروز دیگر انتخابات تمام شده و بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

پرداختن به حاشیه‌‌ها به دلیل ناتوانی در انجام مسئولیت است / پس از برجام جیب مردم خالی‌تر و بیکاری بیشتر شد

حاجی بابایی : پرداختن به حاشیه‌‌ها به دلیل ناتوانی در انجام مسئولیت است / پس از برجام جیب مردم خالی‌تر و بیکاری بیشتر شد

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر  و شهید حجت الاسلام هاشمی سنجانی در اراک هدف شهدای 7 تیر، دفاع مقدس و مدافعان حرم را مشترک دانست و گفت: اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان هدف مشترک همه شهداست.

حاجی بابایی با اشاره به وصیت شهدا در مورد مراقبت از امام(ره) و انقلاب، اظهار کرد: بین شهید و رسالت و امامت ارتباط همه جانبه ای برقرار است.

 

هر حرکتی که نظام اسلامی را تضعیف کند معصیت است

وی افزود: بنابر فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه «حفظ نظام اوجب واجبات است»، هر حرکتی در جهت حاکمیت خدا و حفظ نظام اسلامی انجام شود عبادت است و هر حرکتی که نظام اسلامی را تضعیف کند معصیت است.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه ادامه داد: سه مؤلفه اصلی و اساسی رهبری، قرآن و مردم نظام اسلامی را در ظاهر شکل می دهند و هر یک از این سه رکن جدا شود آن دو رکن دیگر مهجور واقع می شوند.

حاجی بابایی با اشاره به فعالیت 252 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هدف همه این تبلیغات ضربه زدن به یکی از این سه اصل نظام است.

وی با بیان اینکه امروز میراث‌دار کربلا و عاشورا هستیم، ادامه داد: در عاشورا دو تفکر روبه روی هم ایستادند، امروز هم این دو تفکر روبه روی هم ایستاده اند. یک تفکر تفسیرش از اسلام بر مبنای امامت و ولایت  است در مقابل تفکر دیگری که تفسیری از اسلام دارد که از  غیر معصوم گرفته و نماد آن وهابیت است.

به امریکا حق می دهیم که از سپاه عصبانی باشد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قدرت امروز ایران در دنیا بی‌نظیر است، افزود: قدرت ایران به اندازه‌ای است که امروز در داخل مرزهای خود داعش را در فاصله ۷۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار می دهد.

حاجی بابایی ادامه داد: عروسکهای سعودی ارزش شش موشک را ندارند بلکه موشکهای ما به پیشانی استکبار جهانی خورد و به همین دلیل به امریکا حق می دهیم علیه سپاه بپاخیزد و به استکبار حق می دهیم از سپاه عصبانی باشد.

پس از برجام جیب مردم خالی‌تر و بیکاری بیشتر شد

وی با بیان اینکه آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است، گفت: برجام علیرغم هشدار رهبری برای بهبود وضع مردم اتفاق افتاد اما متاسفانه امروز شاهد هستیم که نه تنها، هیچ یک از وعده‌های قبل از مذاکرات عملی نشده بلکه جیب مردم خالی‌تر و بیکاری جوانان بیشتر شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای  و صنایع موشکی قدرت و اقتدار نظام را بالا می‌برد، افزود: اگر در دوران جنگ تحمیلی فقط 500 موشک داشتیم به طور قطع آمار شهدای ما کمتر از ۲۰۰ هزار نفر بود.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: سنای آمریکا به دنبال تصویب مصوبه‌ای است که به رئیس جمور آمریکا اجازه می‌دهد، هر تحریمی را علیه ایران وضع کند و این به این معنا است که چاه تحریم‌های آمریکا اگر قبلا 10 یا 15 متر عمق داشت با این مصوبه چاه تحریم‌ها بر علیه ایران بسیار عمیق تر خواهد شد.

از شهدا خجالت بکشید

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه تصریح کرد: در میان جناحهای سیاسی مختلف عده ای سر سفره رنگین نظام جمهمری نشسته اند و فکر می کنند باید بخورند تا بمیرند و عده ای با بحثهای بی پایه و اساس وحدت و یکپارچگی کشور را به هم میریزند. اینها باید از شهدا خجالت بکشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

حاجی بابایی ادامه داد:  با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید سالانه ۱.۵ میلیون شغل در کشور ایجاد شود، افزود: در صورت تحقق این میزان شغل در سال، می‌توان هشت دهم درصد از میزان بیکاری را در کشور کاهش داد.

سه میلیون و سیصد هزار بیکار در کشور داریم

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حداقل سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیکار در کشور داریم، عنوان کرد: حدود دو سوم از بیکاران را فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس تأکید کرد: سالانه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هم به آمار بیکاران کشور اضافه می‌شود و اگر تصمیمات اساسی در زمینه اشتغال گرفته نشود تعداد بیکاران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 پرداختن به حاشیه‌‌ها به دلیل ناتوانی در انجام مسئولیت است

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به دور از حاشیه به فکر رفع مشکلات مردم بود، گفت: ورود به مباحث حاشیه ای از طرف مسئولین یعنی اینکه در انجام وظیفه و کار کردن ناتوانیم.

وی با اشاره به مشارکت ۷۲ درصدی مردم در انتخابات، افزود: مردم به هر کس که دوست داشتند، رای دادند امروز دیگر انتخابات تمام شده و بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ایران در بحث تجهیزات نظامی و موشکی بعد از جنگ تحمیلی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: ساخت موشک‌ها و تسلیحات دیگر از مدتها قبل با مدیریت رهبر انقلاب و استفاده از نیروهای جوان کشور انجام شده است اما در صنایعی مثل خودرو سازی مسئولیت با ما بوده است و وضعیت و تأثیر آن در کشور مشخص است.

وی با اشاره به مدیریت موفق جمهوری اسلامی در بحران سوریه : جوانان ما در سوریه از کیان و امنیت مردمشان دفاع می کنند چون سوریه تنگه احد است و اگر از دست برود جبهه مقاومت آسیب جدی می بیند.

حاجی‌بابایی در پایان با تأکید بر وحدت خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و آبادانی کشور راهی جز کنار هم ایستادن مسئولین پشت سر رهبر انقلاب وجود ندارد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت