پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۵:۰۹

جوان‌گرایی یکی از برنامه‌های اساسی در شهرداری اراک است

شهردار اراک با بیان اینکه زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش مدیریت شهری اراک تسهیل می‌شود گفت: جوان‌گرایی یکی از برنامه‌های اساسی در شهرداری اراک است.

شهردار اراک:

جوان‌گرایی یکی از برنامه‌های اساسی در شهرداری اراک است

جوان‌گرایی

جوان‌گرایی یکی از برنامه‌های اساسی در شهرداری اراک است

به نقل از تسنیم، داود تاجران شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار اراک با اشاره به ضرورت جوان‌گرایی در شهرداری اراک اظهار داشت: جوانگرایی یکی از برنامه‌های اساسی در شهرداری اراک است و در پی آن برای ارتقای سطح علمی جوانان آموزش باید برقرار شود، همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد، مساجد و هیئت‌ها پایه و اساس برنامه‌های ما در شهر اراک هستند.

وی افزود: در سایه همدلی و هم‌اندیشی می‌توان به‌زودی در اراک تغییرات بزرگ و تحول عظیمی جدید ایجاد کنیم، هر کس فکر کند به تنهایی می‌تواند در شهری تحول ایجاد کند چرا که تفکر تغییر به تنهایی، ناشی از ساده‌اندیشی، بی‌تجربگی و ناپختگی اوست.

تاجران تصریح کرد: همه به سهم خود باید کمک کنند تا بتوانیم حال شهر اراک را بهبود بخشیم، نشاط و شادابی را افزایش دهیم و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

شهردار اراک با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در شهر اراک گفت: یکی از ترسوترین عناصر، عنصر سرمایه است که همیشه در حال پرواز است و تا زمانی که فرودگاه امن پیدا نکند فرود نمی‌آید، هر چند سوختش هیچ وقت تمام نمی‌شود بنابراین باید برای سرمایه‌گذار امنیت ایجاد کنیم و قطعا سرمایه‌گذاری نیازمند ایجاد بستری امن و مطمئن است.

برای اجرای طرح‌های عمرانی شهر اراک روزشمار نصب می‌شود

وی افزود: بنابراین در بخش جذب سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری تلاش خواهم داشت تا شهامت داشته باشم و مسئولان استان نیز حمایت را در کارها دریغ نورزند تا بتوانیم به بهترین نحو ارتقای شهر اراک را رقم بزنیم.

تاجران عنوان کرد: باید در شهر اراک در وهله نخست رونق اقتصادی ایجاد کنیم تا مردم بتواند ساخت و ساز انجام دهند، عوارض پرداخت کنند و کارهای اقتصادی انجام دهند در نتیجه شهرداری هم از بودجه لازم برخوردار شود و به انجام کارهای عمرانی شهری بپردازد.

وی ادامه داد: ادامه اجرای طرح فضای سبز 700 هکتاری، رونق اقتصادی و توسعه فضاهای ورزشی از اولویت های شهرداری اراک است و از سویی برای اجرای طرح‌های عمرانی شهر اراک روزشمار نصب می‌شود تا با مدیریت زمان از فرسایشی شدن امور جلوگیری شود.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استان کمک کنند تا بتوانیم درباره بحث ورزش در اراک و تیم ورزشی اراک که دارای طرفداران بسیاری است تصمیمات خوبی بگیریم چرا که توسعه ورزش سبب می‌شود تا از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت