جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۱۹:۲۳

جوانان استان مرکزی تقاضای تیم لیگ برتری فوتبال را دارند

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان استان تقاضای تیم لیگ برتری فوتبال را دارند.

نماینده مردام اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

جوانان استان مرکزی تقاضای تیم لیگ برتری فوتبال را دارند

نظام بانکی

جوانان استان مرکزی تقاضای تیم لیگ برتری فوتبال را دارند

به نقل از تسنیم، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان مرکزی با اشاره به ورزشکاران با استعداد و ظرفیت بالای استان در این زمینه اظهار داشت: استان مرکزی با وجود همه‌ی پتانسیل‌های ورزشی در سنین و رده‌های مختلف آنگونه که شایسته است نتوانسته به جایگاه مناسب در این زمینه برسد.

وی افزود: از وزیر ورزش تقاضا داریم در سرانه توسعه ورزش که طبق هدفگذاری‌ها قرار بر یک متر مربع بوده اما اکنون فقط هشتادوشش صدم متر مربع را به دست آورده‌ایم ما یاری دهند.

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به خواسته‌های جوانان ورزشکار گفت: جوانان استان تقاضای تیم لیگ برتری فوتبال را دارند.

کریمی بیان کرد: در خوزستان در غرب کارون وزارت نفت موفق شد 3درصد از درآمدهای نفتی را برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی در این مناطق هزینه کند و در ادامه در وزارت نفت مطابق با اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دارد اعتبارات گسترده ای از دروازه ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: انتظار ما از شما این است که سهم استان‌هایی مثل استان مرکزی که دارای واحدهای گسترده و پرسنل بسیاری در صنعت نفت بوده  اما این صنعت تاثیری در فعالیت‌های اجتماعی ورزشی ندارد را در نظر بگیرید وآن را مورد بررسی قرار دهید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت