جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۹:۱۱

جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله؛

جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد

جبهه اقتصادی و فرهنگی

جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: خودشناسی یکی از گام‌های نخستین در راه اصلاح نفس و تهذیب اخلاق و پرورش ملکات والای انسانی و رسیدن به معنویت است.

وی افزود: بر اساس آیات متعدد قرآن و سایر آموزه‌های اسلامی، هم جهاد برای تبلیغ پیام الهی و آزادی بشریت و هم دفاع در مقابل تهاجم بیگانگان به سرزمین‌های اسلامی، دو اصل مهم و مکمل یکدیگر هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز هم یکى از مقاطع حساس تاریخ اسلام بشمار مى‌‏رود، از این نظر که دشمنان اسلام از بیم گسترش نفوذ و اقتدار مسلمین در عرصه بین‌‏المللى به صورت علنى‌‏تر مسلمانان را از هر مرام و مکتبى تهدید کرده و به دنبال سیطره بر بلاد اسلامى و چپاول منابع و ثروت‌هاى آنان بر آمده‏اند.

رضوی‌راد با اشاره  بر اینکه هیچ فردى و هیچ قوم و ملتى تسلیم در برابر متجاوز را نمی‌پسندد، گفت: دستور به مقاومت در برابر متجاوزان اختصاص به مکتب اسلام ندارد، بلکه هر ملتى آن را مشروع و حق مسلم خود مى‏ داند.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمن هستیم، گفت: امروز جنگ نظامی به پایان رسیده ولی جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه مدیران نالایق با شاخصه نفوذی و سفارشی، ضعف اخلاقی فاحش و باندگرایی آفت‌های جدی نظام اسلامی هستند، گفت: اقتصاد نقش مهمی در قوام جامعه دارد و هرگونه خلل، اختلال و فساد در آن به معنای سست شدن پایه‌های جامعه و بحران است.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: از نظر اسلام مدیریت اقتصادی در همه حوزه‌ها و بخش‌ها مهم و حساس است متاسفانه امروز آنچه را که در جامعه شاهدیم ربا است که به واسطه مدیران نالایق در جامعه رواج یافته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت