پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۹:۱۶

جشن “تثبت انقلاب اسلامی” همراه با جشن “ولادت” در استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: ۱۲ فرودین ۹۷ با فاصله یک‌روزه مصادف با ولادت حضرت علی(ع) بوده که جشنی با عنوان روز تثبیت انقلاب اسلامی همراه با جشن ولادت در اراک برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

جشن “تثبت انقلاب اسلامی” همراه با جشن “ولادت” در استان مرکزی برگزار می‌شود

تثبت انقلاب اسلامی

جشن “تثبت انقلاب اسلامی” همراه با جشن “ولادت” در استان مرکزی برگزار می‌شود

به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری 12 فرورودین ” روز جمهوری اسلامی” که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد با اشاره مهجور ماندن این روز به سبب تعطیلات نوروزی اظهار داشت: روز 12 فروردین برای تقویم تاریخ جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است ولی تاکنون به سبب قرار گرفتن این روز در تعطیلات نوروز آنچنان که باید ارج داده نشده است.

وی افزود: اوایل انقلاب رفراندوم برگزار شد و با وجود فتنه‌انگیزی‌هایی که از سوی گروهک‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب انجام می‌گرفت بیش از 98 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده و به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند و باید این وحدت حداکثری و مهم ملت ایران بیشتر از پیش عزت داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: بیش از 98 درصد از مردم به استقرار حکومت دینی رای دادند و این حرکت عظیمی بود که در هیچ کجای دنیا نظیر این حضور وجود نداشته است، مردم و مسئولان باید ضمن پیروی از ولی فقیه و پشتیبانی از نظام اسلامی، آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف امام(ره) را نیز به نسل جوان معرفی کنند.

هاشمی بیان کرد: از آن نظر که 12 فرودین 97 با فاصله یک‌روزه مصادف با ولادت حضرت علی(ع) شده می‌طلبد که برای این مناسبت جشنی باشکوه برپا شود، در این راستا همکاری و تعامل دستگاه‌های دیگر برای برگزاری مراسمی با موضوع استقلال جمهوری اسلامی و ولادت حضرت علی(ع) با اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب لازم است.

وی با اشاره به وظایف مشخص شده هر دستگاه برای اجرای مراسم جشن جمهوری اسلامی گفت: براساس مصوبات این جلسه شورای هماهنگی فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری اراک، میراث فرهنگی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی هر کدام با تقسیم کار قسمتی از مراسم را برعهده داشته باشند که البته هر نهاد دیگری که تقاضای شرکت در برگزاری مراسم را داشته باشد از آن استقبال می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: با توجه به اشتراک سه مناسبت نوروز، ولادت حضرت علی(ع) و روز جمهوری اسلامی مراسم باید با هدف ایجاد شور و نشاط در مدعوین و میهمانان، دعوت از گروه‌های موسیقی سنتی، اجرای طنز، انجام مسابقه و دادن جوایز همچنین سخنرانی استاندار مرکزی برنامه‌ریزی شده است.

هاشمی عنوان کرد: براساس گفت‌وگوی انجام گرفته مقرر شد در صورت وضعیت نامساعد شرایط آب و هوایی در آن روز اداره ورزش و جوانان مکان مناسب و مسقفی را دراختیار مراسم قرا دهد و همچنین جوایز مسابقات مراسم را تقبل کند، هماهنگی گروه‌های آواز محلی و گروه‌های موسیقی سنتی  برعهده میراث فرهنگی و گروه طنز، دعوت از خوانندگان مشهور، جایگاه، صوت و مجری هم بر عهده شهرداری اراک قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم جشن 12 فروردین “روز جمهوری اسلامی ایران”  روز یکشنبه 11 فروردین‌ماه 97 از ساعت 16:30 تا ساعت 19 در پارک ملت شهرستان اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت