شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۰۳:۵۶

جشن بزرگ “عیدانه ورزش” اراک ‌برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه جشن عیدانه ورزش در اراک برگزار شد گفت: ورزش‌های همگانی درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده است و باید ادامه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

جشن بزرگ “عیدانه ورزش” اراک ‌برگزار شد

عیدانه ورزش

جشن بزرگ “عیدانه ورزش” اراک ‌برگزار شد

به نقل از تسنیم، عابد حقدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این اداره در برنامه‌های ورزش همگانی اظهار داشت: به دنبال رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، جشنواره‌ها، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش‌های بومی محلی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان هستیم.

وی افزود: اجرای موسیقی زنده، برنامه‌های طنز و اجرای برخی آیین‌ها و سنت‌های فراموش شده از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جشن عیدانه ورزش بود که نمونه این برنامه‌ها و المپیادهای ورزش همگانی را در اراک، ساوه و محلات داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: المپیاد ورزش همگانی که با عنوان جشن بزرگ عیدانه ورزش در اراک برگزار شد درراستای هدف ایجاد شور و نشاط جمعی در خانواده‌ها بوده و این رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، استفاده از ظرفیت تمامی رشته‌های ورزشی را در برمی‌گیرد.

حقدادی بیان کرد: رشته‌های ورزشی که قابلیت دارند با حداقل هزینه‌ها و در محیط‌های روباز اجرا شود و همچنین بازی‌های بومی و محلی که بخشی از آداب، سنن و فرهنگ استان مرکزی بوده در این برنامه‌ها لحاظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها فضای نشاط و شادابی را در خانواده‌ها ایجاد می‌کند، در کنار همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی سعی شده رشته‌های ورزشی مختلف که خانواده‌ها در همه سنین می‌توانند آنها را انجام دهند در برنامه‌های المپیاد ترویج داده شود و ورزش‌های همگانی با هدف ترویج شادی، نشاط و سلامت بین تمام افراد جامعه انجام می‌شود تا بتوانیم شاهد شادابی بین تمام مردم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: این قبیل برنامه‌ها درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده که باید همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

حقدادی با اشاره به برنامه‌های تبیین شده برای سال 97 گفت: در سال 97 همایش‌های خانوادگی و جشنواره‌های همگانی و بومی محلی را اجرا می‌کنیم که امسال در بیشتر شهرستان‌های استان شاهد این قبیل برنامه‌ها بوده‌ایم و خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم روبه رو شده‌ است.

وی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار در اراک جشن عیدانه ورزشی با حضور تمامی هیئت‌های ورزشی استان در غرفه‌های مختلف، نمایش‌های عروسکی‌‌، گروه موسیقی سنتی و برنامه‌های مفرح دیگر در سالن پنج مرداد شهرستان اراک برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت