شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۰۳:۳۵

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: با هدف تزریق نشاط به جامعه به خصوص پس از روزهای خانه نشینی به دلیل شیوع کرونا، جشنواره ای برای شناخت استعدادهای هنری برگزار می شود.

فرهنگی؛

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود

«حسین محمودی فر» روز سه شنبه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد و همچنین ضرورت تزریق شادی و نشاط در میان خانواده ها، این جشنواره با شعار  «کرونا را شکست می دهیم»  برگزار می شود و علاقمدان باید حداکثر تا هشتم خرداد آثار خود را در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال کنند.
وی اظهار داشت: این جشنواره ویژه شهرستان ساوه است و به صورت مجازی در بخش های خوانندگی، بازیگری، استندآپ کمدی، تردستی، گویندگی، تقلید صدا و حرکات خارق العاده برگزار می شود.

وی در مورد شرایط شرکت در این جشنواره، گفت: شرکت برای عموم با رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین جمهوری اسلامی، آزاد است و هیچ شرط سنی برای شرکت کنندگان نیز مدنظر نیست.

محمودی فر در مورد قوانین جشنواره نیز گفت: فیلم های ارسالی باید دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر و در حداکثر زمان ۵ دقیقه ای تولید شوند.
وی ادامه داد: تصاویر فقط با تلفن همراه و بصورت افقی باید ضبط و لازم است که نام و نام خانوادگی، سال تولد و نام جشنواره در ابتدای فیلم بیان شود.

وی تاکید کرد:‌ برگزیدگان پس از انتخاب از سوی هیات داوران باید به صورت حضوری به رقابت بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: به نفرات اول تا سوم این جشنواره علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، به ترتیب مبلغ ۳۰، ‌ ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی نیر پرداخت می شود.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار به این جشنواره گفت: شرکت کنندگان می توانند در فضای مجازی با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۷۶۳۲۴۲ یا شناسه @esaveh۱۳۹۹ نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت