یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۳۹:۰۱

جزئیات کشف محموله موادمخدر در بار هندوانه در استان مرکزی تشریح شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۰۶کیلوگرم ماده مخدر تریاک در زیر بار هندوانه در عملیات مشترک پلیس کشف شد.

جزئیات کشف محموله موادمخدر در بار هندوانه در استان مرکزی تشریح شد

موادمخدر در بار هندوانه

جزئیات کشف محموله موادمخدر در بار هندوانه در استان مرکزی تشریح شد

سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت مقابله با اعتیاد و اجتماعی کردن این پدیده شوم خانمان‌سوز اظهار داشت: زیرساخت‌های مبارزه با موادمخدر شامل افزایش مهارت‌های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی است که به ‌عنوان زیربنای روش‌های زندگی در هر جامعه‌ای می‌توانند برای ارتقای پیشگیری و مقابله در مورد آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف موادمخدر صنعتی و شیمیایی مفید و موثر باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین قشر در معرض آسیب مصرف مواد مخدر، نوجوانان و جوانان هستند، حوزه فرهنگ باید برای مقابله با اعتیاد بیشتر فعال شود.

عزیزی عنوان کرد: به عبارت دیگر از لحاظ فرهنگی آموزش از خانواده تا مدرسه، از مدرسه تا دانشگاه و از دانشگاه تا جامعه و انتقال آموزه‌های ضروری برای افزایش مهارت‌های زندگی برای اجتماعی‌شدن مبارزه با موادمخدر ضروری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف مواد مخدر تریاک گفت: 106کیلوگرم ماده مخدر تریاک در زیر بار هندوانه در عملیات مشترک پلیس کشف شد.

وی افزود: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی و یکی از استان‌های کشور، یک توزیع کننده گسترده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس این فرد در یکی از محورهای مواصلاتی کشور شناسایی و درعملیات پلیس دستگیر شد.

سردارعزیزی بیان کرد: در خودروی فرد دستگیر شده مقدار 106کیلوگرم تریاک به شکل ماهرانه‌ای در بین بار هندوانه جاسازی شده بود، که کشف شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت