سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۸:۲۱

جزئیات کشف و ضبط محموله میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی تشریح شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی جزئیات کشف و ضبط محموله میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی را تشریح کرد.

جزئیات کشف و ضبط محموله میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی تشریح شد

کشف و ضبط محموله میلیاردی کالای قاچاق

جزئیات کشف و ضبط محموله میلیاردی کالای قاچاق در استان مرکزی تشریح شد

به نقل ازتسنیم،سرهنگ یوسف سپهوندبا اشاره به ضرورت مقابله با قاچاق کالا و ارز و عزم راسخ نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت: قاچاق، پدیده شوم و مخربی است که صدمات فراوانی بر پیکر اقتصاد ملی کشور وارد کرده و فعالیت اقتصاد رسمی، برنامه‌‏ها و سیاست‌‏های کشور را تحت‌‏الشعاع قرار داده و دچار اختلال می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در راستای یک سیاست اصولی جهت مقابله با این توطئه، گفتمان اقتصاد مقاومتی را طرح و امسال را به نام حمایت از تولید ملی نامگذاری فرمودند که تحقق آن، مستلزم برنامه‌‏ریزی در رفع نقیصه‏‌های موجود در اقتصاد و اصلاح و بهبود آن‏ها است و قاچاق کالا در بسیاری موارد، با ایجاد و تشدید رویه‏‌های اقتصادیِ مغایر با اقتصاد مقاومتی ارتباط دارد.

سیپهوند عنوان کرد: بنابراین، مبارزه با قاچاق یکی از شیوه‌‏ها و ابزارهای اصلاح نقاط ضعف اقتصاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه قاطع و جدی با قاچاق بوده که امروز مورد تاکید و توجه نیروی انتظامی در استان مرکزی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی به عملیات موفق پلیس استان مرکزی در کشف کالای قاچاق در این استان اشاره کرد و گفت: در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی، یک دستگاه خودروی کامیون حامل 3 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد.

وی افزود: این محموله قاچاق شامل انواع لوازم خانگی از قبیل جارو برقی، توستر، ساندویچ ساز، قهوه ساز ، آبمیوه گیری و دیگر موارد بود که توسط پلیس استان کشف و ضبط گردید.

سپهوند عنوان کرد: براساس بررسی و اطلاعات حاصله، این محموله قاچاق از یکی از شهرهای مرزی کشور به مقصد تهران بارگیری شده که در استان مرکزی توسط نیروی انتظامی شناسایی و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت