یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۴۸:۰۵

جزئیاتی از نجات کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات راستوند استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کوه راستوند توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان شازند نجات یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی :

جزئیاتی از نجات کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات راستوند استان مرکزی

نجات کوهنورد مفقود

جزئیاتی از نجات کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات راستوند استان مرکزی

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، از نجات کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کوه راستوند شهرستان شازند خبر داد و اظهار داشت: سیزدهم فروردین ماه سال جاری و در روز طبیعت در تماسی با مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان مرکزی مبنی بر گم شدن فردی حدودا 40 ساله در ارتفاعات ازنا شهرستان شازند در ساعت 17:30 تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان شازند به همراه هیئت کوهنوردی شهرستان متشکل از 8 نفر با تجهیزات کامل به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبق اطلاعات فرد تماس گیرنده و هماهنگی با کوهنوردان محلی بعد از حدود نیم ساعت موقعیت فرد گم شده مشخص شد، سپس تیم اعزامی به موقعیت صعود کرد و در یکی از پناه‌گاه‌های این قله مصدوم در حالی‌که دچار سکته شده بود پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه فرد آسیب دیده در ساعت حدود 19:30 به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: قله ازنا با 2600 متر ارتفاع یکی از قلل رشته کوه‌های راستوند می باشد که در تمام طول سال اهالی و کوهنوردان برای کوه نوردی و تفریح به این قله صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت