پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۳۹:۳۵

جریان انقلابی هیچ‌گاه پا در مسیر تفرقه نخواهد گذاشت

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: اجازه نمی‌دهیم آرزوی ‌جریان تفرقه‌گر برای ایجاد تفرقه و دودستگی در بین نیروهای انقلاب اسلامی ‌محقق ‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

جریان انقلابی هیچ‌گاه پا در مسیر تفرقه نخواهد گذاشت

بازنشستگان

جریان انقلابی هیچ‌گاه پا در مسیر تفرقه نخواهد گذاشت

علی‌اکبر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت فعالیت روحانیت در جامعه اظهار داشت: برای اینکه جامعه در مسیر خود، جهت صحیحی داشته باشد و دچار انحراف نشود، ضروری است همواره کارشناسان دینی و مذهبی مسیر جامعه را تصحیح کنند و معارف صحیح را در دسترس اجتماع قرار دهند که این مهم وظیفه روحانیت است که باید نظام ارزشی اسلام را به شکل صحیح عرضه کند.

وی افزود: وجود اسلام در جامعه به عنوان یک نظام و یک ایدئولوژی و جهان‏بینی حاکم، مرهون تلاش و مجاهدت روحانیت مجاهد و دلسوز و همسو با مردم است و این قشر ارزشی و مهم و موثر، اسلام را به خوبی می‏شناسد و می‏تواند به درستی به جامعه معرفی کند و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند علت ترس دشمنان اسلام از روحانیت نیز ترس از اسلام است چراکه علما و روحانیت مروجان و معرفان اسلام ناب محمدی در جامعه هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‏تعبیر مسئولان انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برای ائمه جمعه به صورت واضح نقش بی بدیل ائمه جمعه را در حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی مشخص می‌سازد.

کریمی ادامه داد: بخشی از منویات مقام معظم رهبری در هر منطقه توسط امامان جمعه انجام می شود و مردم و مسوولان باید با محوریت امامان جمعه و استفاده از رهنمودهای رهبری به پیشبرد امور در جامعه کمک کنند و مقام معظم رهبری نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، ایمان و تقوا و امام جمعه را فرمانده قرارگاه عنوان کرده اند.

وی عنوان کرد: جایگاه امامان جمعه جایگاهی شعاری نیست بلکه جایگاهی اعتقادی و معنوی بوده و ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم با همراهی مردم و مسئولان، مصالح شهر، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر گرفته و به پیشبرد امور جامعه کمک کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مطالبی از قول امام جمعه ساوه درباره مسائل استان مطرح شد که جریانی به دنبال سواستفاده از این سخنان برای هجمه به جریان انقلابی بود که حجت‌الاسلام حسینی در سخنانی مدبرانه همچون گذشته نقشه برخی فرصت‌طلبان را نقش برآب کرد هرچند اگر خطاب و عتاب امام جمعه ساوه هم باشیم به عنوان سربازی در جبهه بزرگ انقلاب اسلامی مطیع سخنان ائمه جمعه به عنوان نمایندگان ولی فقیه هستیم و به دیده منت پذیرای تدابیر آنان هستیم.

کریمی افزود: با این حال، از تفقد و حسن نظر امام جمعه ساوه در گفت‌و‌گوی رسانه‌ای ‌خود تشکر کرده و تاکید می‌کنم جریان انقلابی هیچ گاه پا در مسیر تفرقه نخواهد گذاشت و اجازه نمی‌دهیم آرزوی این جریان تفرقه‌گر برای ایجاد تفرقه و دودستگی ‌بین نیروهای انقلاب ‌محقق ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا مهم‌ترین رمز موفقیت و توفیق جریان انقلاب اسلامی در طول 4 دهه عمر انقلاب اسلامی و سربلندی نظام اسلامی همین وحدت، اتحاد عمومی و در مسیر ولایت و نظام بودن است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت