سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۰:۳۳

جدیدترین اخبار از وضعیت کارخانه قند شهرستان شازند

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تشریح جدیدترین اخبار از وضعیت کارخانه قند شهرستان شازند گفت: آمادگی این را داریم که هر کسی بیاید و این کارخانه را با هر محصولی راه بیندازد.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی :

جدیدترین اخبار از وضعیت کارخانه قند شهرستان شازند

مسعود بختیار در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت صنایع استان مرکزی از جمله شرکت ماشین‌سازی اظهار داشت: شرکت ماشین‌سازی جزو شرکت‌های بزرگ استان به شمار می‌رود که خوشبختانه چالش کمتری داشت و الان هم به همین شکل بوده، یعنی ماشین‌سازی کار دارد، فعال است، پروژه دارد و نیروهای آن تعدیل نشده‌اند و وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: البته تنها مشکل این شرکت موضوع و بحث تامین نقدینگی است که آن هم امسال با توجه به شرایط ایجادشده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برطرف می‌شود. در راستای تسهیلات رونق تولید برای بنگاه‌های بزرگ هم تسهیلات ارائه می‌شود زیرا هم محدودیت پرسنل و هم سقف مبلغ تسهیلات برداشته شده است و ان‌شاءالله مشکل نقدینگی ماشین‌سازی که مشکل مبتلابه تمام واحدها است برطرف می‌شود.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به وضعیت کارخانه قند شازند هم گفت: کارخانه قند شازند نیز یکی از کارخانه‌های قدیمی استان بوده که در زمانی فعالیت داشت و در آن منطقه هم کشاورزی خوب بود و هم صنعت فعالیت داشت، اما مدتی است که دیگر فعالیت ندارد.

وی ادامه داد: آمادگی این را داریم که هر کسی بیاید و این کارخانه را با هر محصولی راه بیندازد حمایت کنیم، حتی با توجه به نزدیکی که با خطوط ریلی سراسری دارد به نظر می‌رسد که تولید ریلی توجیه داشته باشد. آمادگی پرداخت تسهیلات هم وجود دارد اما تصمیم را باید مالکان آن بگیرند، پیگیری‌های لازم انجام می‌شود اما همت مالکان را می‌طلبد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت