چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۶:۴۴

جام نوروزی؛۳۰۰ روستای استان مرکزی میزبان ۱۵۰۰ ورزشکار

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۳۰۰ روستای استان مرکزی برای برگزاری جام نوروزی و میزبانی ۱۵۰۰ ورزشکار در این رقابت ها آماده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اعلام کرد؛

جام نوروزی؛۳۰۰ روستای استان مرکزی میزبان ۱۵۰۰ ورزشکار

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات جام نوروزی ۹۸ با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار در قالب تیم‌های ورزشی شامل فوتبال، فوتسال، والیبال، ورزش بومی محلی و… در ۳۰۰ روستای استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: همچنین ۱۰۰ برنامه در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی و پیاده روی خانوادگی، طی ایام نوروز پیش بینی شده و بیش از ۳۰ مسابقه دوی عمومی در روستاها با هدف ایجاد شور و نشاط در بین روستا نشینان تدارک دیده شده است.

حقدادی خاطرنشان کرد: هر چه باشکوه برگزار شدن رویدادهای ورزشی پیش بینی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان، مساعدت دهیاران، شوراها، بخشداران، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، خانه‌های بهداشت و خانه‌های ورزش روستایی را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه استاندار مرکزی به عنوان حامی این رویداد بزرگ ورزشی دستورات لازم را صادر کرده است، گفت: برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم نیز در شورای ورزش همگانی استان مرکزی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این رویداد ورزشی انجام شده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت