جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۱۰:۳۲

جاده منطقه ییلاقی بهشت دلیجان بسته شد

فرماندار دلیجان گفت: جاده فرعی شمالی این شهرستان که مسیر تردد به منطقه ییلاقی بهشت( ورگُوشت) است در راستای اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی مسدود شد.

فرماندار دلیجان گفت:

جاده منطقه ییلاقی بهشت دلیجان بسته شد

« سیامک سلیمانی » روز سه‌شنبه  افزود: براساس مصوبه ستاد پدافند زیستی استان مرکزی و  شهرستان دلیجان هرگونه تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه امسال با هدف مبارزه با کووید ۱۹ ممنوع است.
وی اظهار داشت:  منطقه ییلاقی بهشت از پرترددترین نواحی گردشگری دلیجان در روز طبیعت هر سال است اما امسال  فقط کشاورزان و دامداران  با داشتن برگ ترددی که از اداره جهادکشاورزی می توانند در این مسیر عبور و مرور داشته باشندو سایرین مشمول جریمه می‌شوند.
فرماندار دلیجان همچنین اضافه کرد: ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری مشمول جاده نزاق نیز هست  و واحدهای تولیدی فعال در این شهرستان  که دارای سرویس رفت و آمد برای کارگران و کارمندان هستند باید برگه تردد از اداره صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.
سلیمانی گفت: شهروندان دلیجان همکاری خوبی با مسئولان برای کنترل شیوع ویروس کرونا  دارند و انتظار می‌رود این احساس مسئولیت اجتماعی در روز طبیعت پررنگ‌تر دیده شود.
شهرستان دلیجان واقع در نوار جنوبی استان مرکزی است و دارای ۲ شهر دلیجان و نراق، بخش مرکزی و دهستان‌های دودهک، هستیجان، جاسب و جوشق است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت