سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۴۸:۴۲

جاده شازند به ازنا باید به عنوان بزرگراه تعریف شود

استاندار مرکزی گفت: جاده شازند به ازنا یکی از جاده‌های پر خطر استان مرکزی است که در این راستا وزیر راه و شهر سازی پیشنهاد داد، که جاده شازند به ازنا به عنوان یک جاده بزرگراهی تعریف شود.

استاندار مرکزی:

جاده شازند به ازنا باید به عنوان بزرگراه تعریف شود

جاده شازند به ازنا

جاده شازند به ازنا باید به عنوان بزرگراه تعریف شود

سیدعلی آقازاده در جریان سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفره یک روزه وزیر راه و شهرسازی برای استان مرکزی به عنوان یک نقطه عطف به حساب می‌آید این در حالی است که نخستین طرح بازآفرینی شهری را در اراک با حضور وزیر راه اندازی کردیم.

وی افزود: این طرح همان طرحی است که دولت در سال گذشته خبرش را اعلام کرد که خوشبختانه امروز در استان مرکزی به‌عنوان یکی از نخستین استان‌های کشور طرح بازسازی و بازآفرینی شهری افتتاح شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: کنارگذر شهر اراک یکی از گره‌‍‌های ترافیکی استان و شهر اراک است که در این راستا تصمیمات خوبی گرفته شد.

آقازاده بیان کرد: پل تقاطع جاده فرمهین و کنارگذار اراک که به سبب به درازا کشیدن اتمام کار مورد انتقاد و گله مردم قرار داشت به دستور وزیر قرار شد برای هفته دولت، امسال به بهره‌‌برداری برسد.

وی ادامه داد: درراستای پل غیر هم‌سطح سنجان که مشکلات زیادی را در ترافیک شهری استان و برون‌شهری ایجاد کرده قرار شد که استان تملک‌های آزادسازی مسیر و تعویض مسیر را انجام دهد و همچنین براساس توافقی که در سه سال گذشته انجام شده بود و قرار بود که وزارت راه و شهرسازی احداث پل را انجام دهد، این درحالی است که به دور از انتظار است که امسال تقاطع غیرهم‌سطح سنجان به بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: جاده شازند به ازنا یکی از جاده‌های پر خطر استان مرکزی است که در این راستا وزیر راه و شهر سازی پیشنهاد داد، که جاده شازند به ازنا به عنوان یک جاده بزرگراهی تعریف شود و براساس آن بخش خصوصی کار آن را انجام دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت