چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۳۲:۱۰

ثبت نام 1500 تیم ورزشی در جام نوروز استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: یکهزار و 500 تیم ورزشی از روستاهای مختلف این استان برای حضور در جام نوروز 98 ثبت نام کردند.

ورزشی؛

ثبت نام 1500 تیم ورزشی در جام نوروز استان مرکزی

«عابد حقدادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رقابت های جام نوروز استان مرکزی از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی ادامه داد: این مسابقات در سطح 300 روستای این استان برگزار می شود و انتظار می رود که بیش از 100 هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این رویداد شرکت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات جام نوروز این استان در 2 بخش مردان و زنان و در رشته های هفت سنگ، طناب کشی، دال پلان، کشتی با شال، فوتسال، والیبال، فوتبال، دارت و دو و میدانی، وسط بازی، لی لی و پرش با گونی برگزار می شود.
حقدادی اظهار داشت: مسابقات جام نوروز روستایی با هدف استعداد یابی ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از تعطیلات و حفظ و احیای بازی های بومی و محلی تدارک شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 70 هزار ورزشکار در جام نوروز استان مرکزی شرکت کردند، یادآوری کرد: استعدادهای زیادی در این ورزش کشف شده که هم اکنون جذب تیم های مختلف استان شده اند.
مسابقات جام نوروزی بازی های محلی و روستایی با همکاری استانداری استان مرکزی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاران روستاها، رسانه ها، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان ها برگزار می شود.
795 روستا از یک هزار و 200 روستای استان مرکزی بالای 25 خانوار جمعیت دارند و دارای دهیاری هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت