دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۵۱:۴۰

ثبت نام ۷۲ درصد یارانه‌بگیران استان مرکزی برای تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۷۲ درصد از یارانه‌بگیران این استان به‌منظور دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت و در راستای ترمیم تاثیرات نامطلوب اقتصادی ویروس کرونا ثبت‌نام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

ثبت نام ۷۲ درصد یارانه‌بگیران استان مرکزی برای تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت

«محمدتقی آبایی هزاوه» روز پنجشنبه افزود: ۴۵۰ هزار و ۴۷۶ خانوار در استان مرکزی هر ماه یارانه دولتی دریافت می‌کنند که ۳۲۴ هزار و ۶۴ خانوار برای دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی حمایتی دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۰ خانوار  یارانه‌بگیر کشور در این طرح ثبت‌نام‌ کرده‌اند و متقاضی دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هماهنگی‌ لازم با سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته و از دوم اردیبهشت‌ماه جاری کد متقاضیان در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته است.

آبایی هزاوه عنوان کرد: قرار است حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه جاری مبلغ تسهیلات خانوارهای یارانه‌بگیر متقاضی این طرح به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

وی گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت‌نام بقیه خانواده‌ها که متقاضی این تسهیلات هستند، ۹نهم اردیبهشت‌ماه جاری انجام می‌شود و تسهیلات تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری به حساب سرپرستان واریز خواهد شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۶۵ درصد جمعیت این استان معادل ۴۵۰ هزار و ۴۷۶ خانوار ماهانه یارانه دولتی دریافت می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۶۳ هزار و ۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و پنج هزار و ۳۹۱ نفر نیز براثر این بیماری جان باخته‌اند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت