یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۲۶:۱۵

ثبت نام دوباره طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی

دیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، از آغاز ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی خبر داد.

ثبت نام دوباره طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی

ثبت نام دوباره طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش پیک راستان احمد مرزبان در گفتگو با مهر، اظهار کرد: برای تکمیل سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی، با تأمین زمین ثبت نام مجدد برای شهرهایی که در مراحل قبلی ثبت نام نداشتند آغاز شد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان مرکزی با تلاش ادارات شهرستان‌ها زمین برای اجرای طرح مسکن تأمین، و قرار شد ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان جدید انجام شود.

مرزبان خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شد تا هفته آینده با اعلام ظرفیت شهرهای که توانستند تأمین زمین کنند (توره، تفرش، آشتیان، پرندک، غرق آباد، زارقان و زاویه) ثبت نام مجدد طرح اقدام مسکن ملی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند بلافاصله بعد از اعلام رسمی همانند دفعات گذشته مدارک لازم را با همان شرایط ارائه دهند و چنانچه واجد شرایط باشند، از آنها برای تکمیل پرونده دعوت به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از اعلام اسامی متقاضیان جایگزین طرح ملی در شهر ساوه خبر داد.

پی نوشت:

احمد مرزبان در تاریخ ۲۲ نهر ۱۳۹۹ در جلسه شورای اداری استان مرکزی در شهر اراک، اظهار کرد: سهمیه ابلاغی استان مرکزی در طرح اقدام ملی مسکن ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد شامل ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد مربوط به شهرهای جدید امیر کبیر و مهاجران و هشت هزار و ۸۰۰ واحد مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر صد هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شش هزار و ۳۳۹ واحد و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۲ هزار و ۵۵۱ واحد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن در استان ۴۰ هزار و ۷۴۱ نفر هستند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت