دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۰۰:۵۳

تیم پالایش قهرمان مسابقات فوتسال جام بسیج شازند شد

فینال مسابقات فوتسال بسیجیان شهرستان شازند با حضور مسئولین در مجتمع ورزشی چندمنظوره پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند برگزار شد.

ورزشی؛

تیم پالایش قهرمان مسابقات فوتسال جام بسیج شازند شد

مسابقات فوتسال بسیجیان شهرستان شازند با حضور ۱۶ تیم در گروه‌های ۴ تیمی با یکدیگر رقابت کردند که در بازی فینال تیم‌های پلایش و برق به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم پالایش به پایان رسید.

همچنین در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات تیم ایمنی با پیروزی مقابل تیم حمل‌ونقل به‌عنوان سومی این رقابت‌ها دست‌یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیکزاد امام‌جمعه مهاجران در جمع ورزشکاران و بسیجیان گفت: به‌عنوان یک جامعه اسلامی اگر در سالن و ورزشگاه‌ها اخلاق اسلامی همگام با توجه به‌سلامت و نشاط در میان جوانان توجه کنیم می‌توانیم در رشد و بالندگی کشور گام برداریم.

امین مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند هم هدف از برگزاری این مسابقات را توجه به‌سلامت بسیجیان و ایجاد هم‌دلی و همکاری فرهنگی، ورزشی بین بسیجیان پایگاه‌های شهرستان، تقویت روحیه شادابی و نشاط در آن‌ها عنوان کرد.

لازم به ذکر است در اختتامیه فوتسال جام بسیج که در مجتمع ورزشی چندمنظوره پالایشگاه امام خمینی (ره) شهر مهاجران برگزار شد، از تیم‌های برتر و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت