دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۲۶:۳۶

تیم والیبال شهروند اراک در خانه مغلوب پیروزی کیش شد

هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با برتری تیم پیروزی کیش با نتیجه سه بر یک، بر میزبان خود، تیم والیبال شهروند اراک پایان یافت.

هفته پایانی دور رفت لیگ والیبال کشور؛

تیم والیبال شهروند اراک در خانه مغلوب پیروزی کیش شد

به نقل از خبرگزاری مهر، هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام «شهید محسن حججی» با هشت دیدار همزمان  عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم والیبال شهروند اراک میزبان تیم والیبال پیروزی کیش بود.

تیم والیبال شهروند اراک تا پایان هفته ششم دور رفت در ردیف چهارم رده بندی گروه دوم قرار داشت و تیم پیروزی کیش نیز در جایگاه پنجم تکیه زده بود و انتظار می رفت تیم شهروند اراک در بازی خانگی یک پیروزی بر پیروزی های خود بیافزاید که این انتظار حاصل نشد و با بازی بی رمق و ضعیف بازیکنان، شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

این  رقابت در حالی پیگیری شد که تیم  شهروند اراک از ضعف تکنیک و تاکتیک بازیکنان رنج می برد مضاف بر اینکه تعویض های دیر هنگام و یا نا به هنگام مربی تیم نیز بر این ضعف می افزود و نبود سرعت زن و پاس های کوتاه پاسور نیز از دیگر ضعف های تیم به شمار می رفت.

بر اساس این گزارش در گیم اول تا امتیاز ۱۳ اراک جلو بود اما بازیکنان شهروند اراک نتواستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت گیم اول ۲۵ بر ۲۱ به سود پیروزی کیش پایان یافت.

در گیم  دوم تیم شهروند اراک با نتیجه ۲۸ بر۲۶ بر تیم حریف غلبه کرد، اما در گیم سوم و چهارم نتیجه را با حساب ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به تیم والیبال پیروزی کیش واگذار کرد.

در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود میهمان پایان یافت و تیم شهروند اراک باخت خانگی را پذیرفت.

گفتنی است داوری این مسابقه را حمید راهجردیان به عنوان داور اول و نادر انصاری به عنوان داور دوم برعهده داشتند. همچنین احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر فدراسیون والیبال و روح الله شهنی به عنوان ناظر داوری بر این مسابقه نظارت داشتند.

در اولین هفته دور برگشت که بیست و نهم آذرماه جاری برگزار می شود شهروند اراک میزبان تیم والیبال قم است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت