دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۰۸:۰۱

تیم نبوغ سرمایش اراک صدرنشین گروه یکم لیگ بسکتبال شد

مرحله اول دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال جوانان کشور در گروه یکم، با صدرنشینی تیم بسکتبال جوانان نبوغ سرمایش اراک پایان یافت.

دور رفت لیگ بسکتبال جوانان کشور؛

تیم نبوغ سرمایش اراک صدرنشین گروه یکم لیگ بسکتبال شد

به نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات لیگ بسکتبال جوانان کشور با شرکت ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی در شهرهای کشور برگزار شد که تیم بسکتبال جوانان نبوغ سرمایش اراک میزبان هم گروه های خود یعنی تیم های آینده سازان تهران، ایزی یایپ کاشان و رژیان پی کردستان بود.

براساس این گزارش، رقابت ها از هفتم آذرماه جاری آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت که پس از انجام شش بازی، تیم نبوغ سرمایش اراک با کسب شش امتیاز به عنوان تیم برتر گروه یک در صدر جدول این گروه قرار گرفت و تیم های رژیان پی کردستان، آینده سازان تهران و ایزی یایپ کاشان به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.

گفتنی است اخیرا در هیات بسکتبال استان مرکزی تحولات جدید صورت گرفته و نگاه متوجه تیم های پایه با هدف تامین پشتوانه بسکتبال استان در سال های آتی شده است.

با این روند پیش بینی می شود استان مرکزی به زودی قطب ورزش بسکتبال کشور شود و می طلبد که صنایع استان برای حمایت هرچه بیشتر از ورزش، وارد میدان شوند که این مهم برای ورزش استان یک نیاز به شمار می رود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت