سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۱۱:۳۹

تیم فوتبال آلومینیوم بازی را در برابر بادران واگذار کرد

تیم فوتبال آلومینیوم بازی را در هفته چهارم لیگ دسته یک برابر بادران واگذار کرد.

هفته چهارم لیگ دسته یک

تیم فوتبال آلومینیوم بازی را در برابر بادران واگذار کرد

تیم فوتبال آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم بازی را در برابر بادران واگذار کرد

به نقل از تسنیم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که هفته پیش در یک بازی خانگی متحمل شکست از حرف مازندرانی خود یعنی نساجی مازندران شده بود این هفته میهمان تیم بادران تهران بود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تهران و در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیک دسته یک کشور و در ورزشگاه کارگران تهران در یک بازی خارج از خانه  برابر بادران تن به شکست داد تا سریال ناکامی این تیم تداوم یابد.

هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه کارگران به مصاف بادران تهران رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 مغلوب میزبان خود شد و دومین شکست پی در پی خود را متقبل شد.

در این بازی، گل‌های تیم میزبان را قائم اسلام خواه، امیر میربزرگی و سعید واسعی به ثمر نشاندند و تنها گل آلومینیوم را منصور تنهایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این شکست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان هفته چهارم با کسب دو امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و خود را برای بازی‌های بعدی در لیگ دسته یک آماده می‌کند.

با این حال باید دید “حنطه” که این روزها با موجی انتقاد و بعضا تخریب روبروست در هفته‌های آتی برای رسیدن به پیروزی و موفقیت چه برنامه‌ای در دستور کار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت