دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۲۷:۰۵

تیم شهروند اراک یک جلسه از حضور تماشاگران محروم شد

رئیس هیات والیبال استان مرکزی گفت: رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد تیم شهروند اراک صادر و این تیم برای یک جلسه از حضور تماشاگران خود در رقابت های لیگ برتر محروم شد.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی:

تیم شهروند اراک یک جلسه از حضور تماشاگران محروم شد

محمدرضا سمیعی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جلسه کمیته انضباطی مرتبط با رخدادهای دیدار دو تیم والیبال شهروند اراک و شهرداری ورامین از سری پیکارهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، در فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و محرومیت یک جلسه ای تیم والیبال شهروند اراک از حضور تماشاگران خود برای این تیم رقم خورد.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی افزود: این جلسه کمیته انضباطی روز گذشته(دوشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه شهروند اراک و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در تهران تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی گزارش ناظر مسابقات و مستندات ارائه شده مبنی بر رفتار نامناسب و دور از اخلاق برخی از تماشاگران در دیدار دو تیم شهروند اراک و شهرداری ورامین، تیم والیبال شهروند اراک به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر محکوم شد.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی بیان داشت: همچنین سه نفر از لیدرهای تماشاگران تیم شهروند اراک تا پایان مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۹۷، از حضور در سالن مسابقات محروم شدند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت