چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۷:۲۴

تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک مغلوب مانیزان کرمانشاه شد

اراک- در هفته دهم لیگ دسته اول بسکتبال امید باشگاه های کشور تیم مانیزان کرمانشاه مقابل تیم نبوغ سرمایش اراک موفق شد با نتیجه ۶۵ بر ۴۴ به پیروزی دست یابد.

هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال امید کشور؛

تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک مغلوب مانیزان کرمانشاه شد

تیم بسکتبال

تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک مغلوب مانیزان کرمانشاه شد

به نقل ازخبرگزاری مهر،هفته دهم و آخرین مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور از گروه شمال عصر جمعه با سه دیدار در شهرهای کشور پیگیری شد که تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک میزبان تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه بود.

این دیدار از حساسیت خاص برخوردار بود و هر دو تیم تلاش کردند تا پیروز میدان باشد، تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه با ارایه بازی هماهنگ در طول مسابقه، ابتکار عمل را کاملا در اختیار داشت و در سوی دیگر میدان، تیم نبوغ سرمایش بسیار ناتوان و بدون هدف بازی را دنبال کرد.

سرانجام تیم میهمان با برتری طی چهار کوارتر  بازی را با نتایج ۱۴بر۶، ۳۰بر۱۷، ۴۸بر۳۰ و ۶۵بر۴۴ به سود خود رقم زد و با این برد در ردیف سوم جدول رده بندی گروه شمال قرار گرفت وتیم نبوغ سرمایش نیز در ردیف چهارم ایستاد.

رئیس هیات بسکتبال استان مرکزی پس از پایان مسابقه در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد برخی از اتفاقات هنگام این بازی گفت: برخی از تماشاچی ها هنگام برگزاری مسابقه شعارهایی دادند که به دستور ناظر مسابقه تا سالم شدن جو بازی برای مدتی کوتاه متوقف شد.

مهرداد فراهانی در مورد بازی تیم اراک هم اظهار داشت: بازیکنان امروز بازی خوبی ارائه ندادند و در حد و اندازه خودمان نبودیم، یکی از اشکالات تیم این است که نوسان دارد، تیم در یک بازی خیلی خوب و در بازی دیگر خیلی بد ظاهر می شود، مربیان تیم این مشکل را هرچه سریع تر رفع کنند.

وی افزود: به بومی گرایی اعتقاد داریم و به پای اعتقاد خودمان هم ایستاده ایم، امیدوارم بازیکنان شهرمان که باعث افتخار هستند این شرایط را درک کنند و با قدرشناسی بیشتر موقعیت ها را پاس بدارند تا بتوانیم به موفقیت بیشتر دست یابیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت