جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۷:۵۵

تیم بسکتبال نبوغ اراک بر امید تهران غلبه کرد

در هفته چهارم دور رفت لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور تیم بسکتبال نبوغ اراک با نتیجه ۸۹ بر ۸۰ از سد تیم بسکتبال امید تهران گذشت.

هفته چهارم بسکتبال لیگ دسته یک

تیم بسکتبال نبوغ اراک بر امید تهران غلبه کرد

هفته چهارم دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال دسته یک مردان باشگاه‌های کشور در گروه شمال در دو گروه الف و ب با شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد، که تیم بسکتبال نبوغ اراک، عصر جمعه میزبان تیم بسکتبال امید تهران بود.

براساس این گزارش، دیدار دو تیم بسکتبال نبوغ اراک و امید تهران در سالن اختصاصی بسکتبال ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پیگیری شد.

در این هفته تیم بسکتبال نبوغ اراک نسبت به بازی‌های گذشته خود از شرایط بهتری برخوردار بود. تیم بسکتبال نبوغ اراک، اگرچه در کوارتر اول و دوم بازی را با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ و ۴۵ بر ۴۴ به امید تهران واگذار کرد، اما در دو کوارتر دیگر با تعویض‌های به موقع و هوشیارانه سرمربی و بازی روان و جنگنده بازیکنان که از روحیه خوبی هم برخوردار بودند، موفق شدند نتایج را ۶۸ – ۶۸ و ۸۹ بر ۸۰ به سود خود رقم بزنند و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۸۹ بر ۸۰ برای خود به ثبت برسانند و در چهار دیدار انجام شده در این فصل از لیگ، برد دیگر را به کارنامه خود بیافزایند تا حاصل این چهار دیدار سه برد و یک باخت برای تیم بسکتبال نبوغ اراک باشد.

گفتنی است، محسن روشن ضمیر به عنوان داور یک، احمد اعتمادپور و ارسلان حافظی داوری مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین فریدون سلیمیان به عنوان ناظر فدراسیون بسکتبال بر این دیدار نظارت داشت.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت